Deglava pārvadam kolonnu skaits ir krietni pieaudzis, jo tilta remontētāji tilta laiduma vietas stiprina ar rūpnieciski ražotiem balstiem.
Galvenie tilta stiprināšanas darbi notiek naktīs, kad Deglava tilts satiksmei tiek slēgts pilnībā. Satiksmi organizē pa apbraucamiem ceļiem, un nakts laikā tilta apkaimē var tikt pārsniegts arī pieļaujamais trokšņu līmenis.
Darbi rit pietiekami raiti. Par to ceturtdien, 16. maijā, klātienē pārliecinājās gan Būvniecības valsts kontroles biroja, gan Rīgas domes pārstāvji. Un, iespējams, jau piektdien atbildīgās amatpersonas paziņos, ka tilts tiek atvērts visa veida satiksmei – gan sabiedriskajam, gan privātajam transportam.
KONTEKSTS:
BVKB aprīļa sākumā apturēja tilta būvniecību, jo konstatēja Deglava tilta nesošo konstrukciju bojājumus, kuru novēršana pilnā apjomā izstrādātā būvprojekta ietvaros nebija paredzēta. Rīgas dome paziņoja, ka tilts ir drošs un to neslēgs. Tad iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens ("KPV LV") uzdeva policijai apturēt satiksmi uz pārvada. Rīgas domes pārstāvji nepiekrīt ministra lēmumam un sauc to par politisko šovu.
Valsts policija 25. aprīlī tiltu satiksmei slēdza, un tas izraisīja lielus sastrēgumus tiltam tuvējās ielās un apbraukšanas maršrutos. No 4. maija satiksmes pārvads ir atvērts sabiedriskajam un operatīvajam transportam.
Vēlāk projektētāji ir iesnieguši pieprasītās izmaiņas projektā, un drīzumā atsāksies arī visa tilta remonts.
Deglava tilta pārbūvi par 4,27 miljoniem eiro veic lietuviešu uzņēmums "Kauno tiltai" pēc "Inženierbūve" izstrādātā būvprojekta