Panorāma

Latgalē daudzi grib dienēt profesionālajā vienībā

Panorāma

CVK izsludina pašvaldību vēlēšanas

Daugavpils reklamēsies PBK par 72 600 eiro?

Daugavpils dome par 72 000 eiro grib reklamēt pilsētu

Daugavpils pilsētas domes priekšsēdētājs Jānis Lāčplēsis parakstījis projektu par līgumu ar “Pirmo Baltijas kanālu”, lai par 72 000 eiro pirktu raidlaiku pilsētas reklamēšanai.

 

Lai gan domes Finanšu komitejas sēdē šonedēļ deputāti balsoja “pret”, nav izslēgts, ka šo jautājumu vienalga virzīs izskatīšanai domes sēdē.

Pie tam – līdzekļus reklāmas raidlaikam ņems no līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem, tādējādi tos pamatīgi iztukšojot.

Sabiedrība par atklātību “Delna” uzskata, ka pašvaldībās priekšvēlēšanu laikā sākusies epidēmija, kad pēkšņi tiek tērēta nauda grūti pārbaudāmām lietām.

Daugavpils domes mājaslapā ir redzami klipi par to, kādas aktivitātes pilsētā gaidāmas brīvdienās. Taču nu domē tapis projekts par raidlaika pirkšanu “Pirmajā Baltijas kanālā”.

Mērķis – nodrošināt Daugavpils atpazīstamību ārpus pilsētas robežām un informēt par pilsētas aktualitātēm. Raidlaika izmaksas – 72 600 eiro ar PVN, bet visa summa nav obligāti jāiztērē.

Naudu plāno ņemt no Daugavpils pamatbudžeta programmas “Izdevumi neparedzētiem gadījumiem”.

Lai gan ceturtdien, 2.februārī, Budžeta komiteja šo ideju noraidīja, projekts vienalga jau ir saskaņots. Uz tā ir Finanšu nodaļas vadītāja, Juridiskā departamenta juristes, Sabiedrisko attiecību nodaļas galvenās redaktores un domes priekšsēdētāja Jāņa Lāčplēša paraksti. Mēra viedokli par šo ieceri iegūt nevaram – viņš neatbild pa savu mobilo telefonu.

Savukārt domes deputāte Rita Strode Budžeta komitejas sēdē balsoja pret šo ideju. "Deputāti nobalsoja "pret"!" Bet var gadīties, ka priekšsēdētājs pa taisno virzīs uz domes sēdi. Var gadīties, ka nepietiks balsu "pret"," stāsta Strode. "Te praktiski viss "ar baltiem diegiem" ir šūts. Priekšvēlēšanu laiks," sacīja Strode.

Lasot Daugavpils domes līgumu, uz kura jau ir Pirmā Baltijas kanāla pilnvarotās personas paraksts, sabiedrībā par atklātību “Delna” secina – rūpīgi jāseko līdzi, kāds būs šo reklāmas klipu saturs:

Proti, vai tur būs redzami pie varas esošie politiķi un kāds būs klipu vēstījums? "Šeit vajadzētu paskatīties, vai visi izdevumi būs parādīti priekšvēlēšanu izdevumos," norāda “Sabiedrības par atklātību Delna” direktora vietniece Liene Gātere.

“Delna” piektdien jau vērsa uzmanību uz iespējamiem pārkāpumiem Ogres un Ventspils pašvaldībās, pērkot raidlaiku ziņu portālos un televīzijā.

No sestdienas sākas priekšvēlēšanu aģitācijas periods, kad reklamēt savas partijas par valsts vai pašvaldību līdzekļiem un nodarboties ar slēpto aģitāciju ir aizliegts.  

Daugavpils pilsētas budžetā šogad plānots, ka izdevumi neparedzētiem gadījumiem varētu būt ap 300 000 eiro. Pēc līguma ar "Pirmo Baltijas kanālu" tie saruks par ceturto daļu.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt