Savu uzņēmumu Andris nodibināja pirms gada, taču par uzņēmēju sevi nedēvē un jokodams, saka, ka ir dispečers, jo zvanus no klientiem pieņem pats neatkarīgi no diennakts laika. Ir gadījumi, ka cilvēki zvana naktī, un arī tad tiek meklētas iespējas palīdzēt.
Uzsākt šāda pakalpojuma sniegšanu Andri pamudināja paša pieredze - bērnībā viņš pārdzīvojis vairākas operācijas, daudzus gadus pārvietojās ratiņķrēslā un zina, kā ir dzīvot ar invaliditāti.
"Es to visu atceros, redzēju citus cilvēkus arī slimnīcā, kā tas viss ir, kā mammas atbrauc, vecāki ar tiem bērniem, ar vecākiem cilvēkiem, tāpēc bija tāda doma, ka varbūt kādam tas būtu vajadzīgs," saka SIA “Atramed” dibinātājs Ondzuls.
Andra pamatnodarbošanās saistīta ar informācijas tehnoloģiju (IT) jomu; veidot pārvadāšanas pakalpojumu projektu viņam palīdzējuši draugi, pašu spēkiem tika sameklēts arī finansējums, par ko iegādātas mašīnas, nopirktas specializētās un mīkstās nestuves, sarūpēti nepieciešamie palīglīdzekļi. Pakalpojums tiek nodrošināts no “gultas līdz gultai”, to veic divu cilvēku ekipāža, attālākiem braucieniem transportā ir iekārtotā speciālā vieta pavadonim.
"Ja runājam par ratiņiem, tos paņēmu no sevis, tie ir manējie. Ja par kaut kādiem kruķiem, tie arī no kaut kāda cilvēka paņemti vai manējie. Sanāk tā, ka no sākuma tas bija tā - izdarīsim, apskatīsimies," norāda Ondzuls.
Lai arī savus pakalpojumus Andris plaši nereklamē, par klientu trūkumu sūdzēties nevar. Lielākoties ar informāciju dalās paši cilvēki, uzsver Andris, zvana pat no Anglijas, Īrijas, Krievijas. Bija gadījumi, kad cilvēki bija jānogādā Vācijā, Baltkrievijā. Taujāts, vai jūtas gandarīts par to, ko dara, Andris saka - cilvēku pateicība un labie vārdi ir tas dzinējs, kas palīdz virzīties uz priekšu un saprast, ka viss tiek darīts pareizi.