„Mēs būtu vēlējušies no „Maximas” pārstāvjiem attiecībā uz materiālu iesniegšanu un darbinieku pieejamību lielāku atsaucību nekā tā ir novērota. Bet negribētu teikt, ka tā ir slikta, bet operativitāti mēs būtu vēlējušies lielāku,” skaidroja inspekcijas vadītājs.
Saistībā ar uzņēmuma pārmaiņu procesiem „Maxima” ar darba inspekciju ir tikusies divas reizes, pārrunājot personāla, algu, prēmiju izmaksu jautājumus.
„Viņi paši nākuši ar paziņojumu, ka ar 1.martu viņi ir veikuši pārmaiņas uzņēmumā. Mēs gribētu, lai šīs pārmaiņas iedzīvojas, un tad par tām runāt, vai tas ir reāli uzlabojies,” stāsta Lūsis.
Pagaidām esot pāragri apgalvot, ka uzņēmumā „Maxima” situācija ir uzlabojusies, tajā pašā laikā Lūsis noliedza, ka pārmaiņas nemaz nebūtu notikušas. „Es gribētu paskatīties uz kādu periodu, kad darbinieki paši sāk apgalvot un redzam reālus uzlabojumus,” sacīja inspekcijas vadītājs.