Darba inspekcija: Pāragri runāt par «Maximas» atieksmes maiņu pret darbiniekiem

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 9 gadiem.

Pašlaik ir pāragri teikt, ka pēc Zolitūdes traģēdijas pērnā gada novembrī lielveikalu tīkls „Maxima” būtu uzlabojis savu attieksmi pret darbiniekiem, tā intervijā Latvijas Radio sacīja Valsts darba inspekcijas (VDI) vadītājs Renārs Lūsis.

„Mēs būtu vēlējušies no „Maximas” pārstāvjiem attiecībā uz materiālu iesniegšanu un darbinieku pieejamību lielāku atsaucību nekā tā ir novērota. Bet negribētu teikt, ka tā ir slikta, bet operativitāti mēs būtu vēlējušies lielāku,” skaidroja inspekcijas vadītājs.

Saistībā ar uzņēmuma pārmaiņu procesiem „Maxima” ar darba inspekciju ir tikusies divas reizes, pārrunājot personāla, algu, prēmiju izmaksu jautājumus.

„Viņi paši nākuši ar paziņojumu, ka ar 1.martu viņi ir veikuši pārmaiņas uzņēmumā. Mēs gribētu, lai šīs pārmaiņas iedzīvojas, un tad par tām runāt, vai tas ir reāli uzlabojies,” stāsta Lūsis.

Pagaidām esot pāragri apgalvot, ka uzņēmumā „Maxima” situācija ir uzlabojusies, tajā pašā laikā Lūsis noliedza, ka pārmaiņas nemaz nebūtu notikušas. „Es gribētu paskatīties uz kādu periodu, kad darbinieki paši sāk apgalvot un redzam reālus uzlabojumus,” sacīja inspekcijas vadītājs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti