Pateicoties saziedotajiem līdzekļiem, klauni turpinās savu ikdienas darbu sešās Latvijas slimnīcās, kā arī sāks jaunu Dakteru Klaunu skolu, meklējot jaunus kolēģus darbam reģionos.
Kampaņā biedrību varēja atbalstīt dažādos veidos: pērkot “Tio” plombīra saldējumu, ziedojot veikalos “Rimi” izvietotajās ziedojumu kastītēs un turpat iegādājoties īpašos klaunu sarkanos degunus, kā arī veicot tiešo pārskaitījumu biedrības “Dr. Klauns” labdarības kontā.
Par kampaņas laikā apēstajām 831 119 “Tio” plombīra porcijām uzņēmums “Food Union” biedrībai ziedos 24 526 eiro. “Rimi” tika savākti 36 625 eiro.
Šogad bija jāmeklē radoši veidi, lai aicinātu sabiedrību atbalstīt bērnus, kas ārstējas slimnīcās visā Latvijā. Tā kampaņas atklāšanu iezīmēja neierastā Dakteru Klaunu zibakcija Rīgas ielās, bet viens no klauniem 20 dienas pavadīja īpašajā velomaratonā, veicot 2000 kilometrus un apciemojot pilsētas, kuru slimnīcās ikdienā strādā citi Dakteri Klauni.
“Šogad mums vēl vairāk kā iepriekš bija svarīgas divas lietas – radošums un regularitāte. Radošums – jo jāmeklē jauni risinājumi mainīgos apstākļos, un regularitāte – jo šajā laikā emocionālais atbalsts ir vēl vairāk vajadzīgs bērniem un viņu vecākiem, arī medpersonālam. Bet šo atbalstu Dakteri Klauni var sniegt tikai, ja viņi slimnīcās ierodas regulāri. Redzēt, ka mūsu ilggadēji partneri ir gatavi kopā ar mums meklēt radošos risinājumus, ka tik daudz līdzcilvēku ir gatavi mūs atbalstīt, lai Dakteri Klauni turpinātu savas darba gaitas – un tā apzināties, ka esam vajadzīgi –, tas tiešām iedvesmo,” sacīja biedrības “Dr.Klauns” vadītāja Marianna Milovska.
Biedrība “Dr. Klauns” kā sabiedriska labdarības organizācija darbojas kopš 2012. gada, un tās pārstāvji – 35 profesionāli medicīnas klauni – katru dienu dodas uz Bērnu klīnisko universitātes slimnīcu un citām slimnīcām Latvijā, lai psiholoģiski palīdzētu bērniem, atvieglojot mazo pacientu ikdienu, kamēr viņi uzturas slimnīcā.