Bērziņš pirmdien, 15.janvārī, intervijā LTV “Rīta panorāma” pauda, ka, nododot ceļu uzturēšanu privātuzņēmumiem uz konkursa pamata, valsts varētu vairāk prasīt no uzturētājiem.
Bērziņš uzskata, ka privātuzņēmumi, kas strādā reģionos un rajonos, varētu būt efektīvāki un lētāki nekā valsts monopoluzņēmums.
Pašlaik ceļu uzturēšanu nodrošina VAS „Latvijas autoceļu uzturētājs” (LAU), kas izveidots 2006.gadā, apvienojot četras kapitālsabiedrības - VAS „Centrālā reģiona ceļi”, VAS „Latgales ceļi”, VAS „Kurzemes ceļi”, VAS „Vidzemes ceļi”.
No 2014.gada Satiksmes ministrija deleģēja LAU valsts autoceļu kompleksās ikdienas uzturēšanas darbus visā Latvijas teritorijā. Līgums ir noslēgts uz septiņiem gadiem.