“Esošais ceļu stāvoklis īpaši neuzlabojas, vienkārši tiek noturēts stabilā līmenī. Ceļu sabrukums tiek apturēts, bet īpaši ceļu stāvoklis neuzlabojas. 56% reģionālo un vietējo ceļu ļoti sliktā stāvoklī, apmēram tikpat daudz tiltu, kas atrodas uz reģionāliem un vietējiem ceļiem, ir remontējami,” sacīja biedrības valdes priekšsēdētājs Andris Bērziņš.
Viņš arī norādīja uz gaidāmo resursu trūkumu ceļu sakārtošanai: “Visas tās ir lietas, kuras var izdarīt ar konkrētiem resursiem. Mūsu problēma, ka visa tā nauda, ko Eiropas Savienība devusi ceļu sakārtošanai laikā no 2015. līdz 2020.gadam, jau nākamgad tiks apgūta. Savukārt valdība no valsts budžeta nav nofinansējusi šīs naudas iztrūkumu.
2019.gadā šis iztrūkums būs apmēram 75-80 miljoni eiro, 2020.gadā – 110-120 miljoni.”
Tāpēc jau trešo gadu pēc kārtas ceļu būvētāji parlamentā nogādās portfeli ar dokumentāciju par valsts autoceļu un tiltu stāvokli, ko iesniegs saeimas priekšsēdētājai Inārai Mūrniecei (Nacionālā apvienība).