„Ņemot vērā veikala konstruktīvo risinājumu, mēs šajā gadījumā īpaši lūdzām Patērētāju tiesību aizsardzības centru (PTAC) pārbaudīt šos risinājumus, ko tas ir arī izdarījis. Ir atsūtīta būvvaldei informācija par tiem trūkumiem, kas ir ar skrūvēm. Šo informāciju mēs esam ņēmuši vērā un esam uzdevuši attīstītājiem, būvētājiem novērst konstatētās problēmas. Kamēr šīs problēmas nav atrisinātas, objektu ekspluatācijā nodot, protams, nevarēs,” sacīja Rīgas būvvaldes vadītājs Inguss Vircavs.
Būvvaldes vadītājs norādīja, ka pēdējā laikā sadarbība ar PTAC esot ļoti cieša: „Mēs katru mēnesi informējam Patērētāju tiesību aizsardzības centru par tiem objektiem, kuros tiek plānota būvinspekcijas apsekošana un attiecīgi aicinām viņus piedalīties šajā apsekošanas darbā, lai konstatētu, vai šī normatīvi ir ievēroti, tai skaitā par materiālu atbilstību.”
Tāpat kā novembrī sagruvušā „Maxima” veikala Zolitūdē, arī Biķernieku ielas „Maxima” attīstītājs ir „Homburg”. Kāpēc jaunajā projektā nesošo konstrukciju savienojumu vietās ir neatbilstošas skrūves, "Homburg" pārstāve Rūta Grikmane nevarēja atbildēt. Taču Grikmane pastāstīja par uzņēmuma tālāko rīcību: „Tiklīdz SIA „Homburg Bikernieku Properties" uzzināja par skrūvju neatbilstību prasībām, tā deva uzdevumu skrūves nomainīt, un tas jau ir izdarīts. Montāžas darbi objektā ir pabeigti, un ēka pašreiz atbilst visām kvalitātes un būvniecības prasībām.”
Jau ziņots, ka PTAC pārbaudes par būvmateriālu kvalitāti liecina par bieži vien nevērīgu attieksmi pret to, ir atklāti arī vairāki pārkāpumi dokumentācijā, piemēram, topošajā „Maxima XX” veikala ēkā Biķernieku iela 121 izmantotajām skrūvēm, kas balsta nesošās konstrukcijas, nav atbilstošs marķējums.