Pamatīga rūsa redzama arī uz tilta nesošajām konstrukcijām, un tikai padziļināta ekspertīze ļaus noteikt, vai tas ir drošs autovadītājiem un gājējiem.
Biroja pārstāve Svetlana Mjakuškina skaidroja, ka pašlaik ir redzami bojājumi dzelzsbetona konstrukcijās, ir faktiski redzami materiāli, kas ir korodējuši, līdz ar to tur ir nepieciešama padziļināta izpēte, lai varētu konstatēt, kāda ir tilta nestspēja.
“Mēs nerunājam tikai par kāpnēm, mēs runājam par nesošām konstrukcijām, par balstiem, kas ir zem tilta,” sacīja Mjakuškina.
“Papildus eksperti apsekoja kāpnes, kas ved uz pils pusi un uz degvielas uzpildes stacijas pusi. Arī tur ir bojājumi. Mēs uzskatām, ka nepieciešams ierobežot cilvēku kustību,” norādīja biroja pārstāve.
“Ja stiegras ir korodējušās, tad ir jautājums, kāds šobrīd ir stiegru šķērsgriezums, ja viņš samazinās. Tas ietekmē nestspēju. Sertificētiem ekspertiem ir jāveic mērījumi un aprēķini,” skaidroja Mjakuškina.
Rīgas mērs Nils Ušakovs (“Saskaņa”) LTV raidījumā “Rīta panorāma” solīja, ka tilta remonts sāksies rudenī.
Par tiltu atbildīgā Rīgas domes satiksmes departamenta pārstāvji tilta sliktajā stāvoklī vainoja laika apstākļus - tilta daļas esot atdalījušās lielā sala dēļ, kas divas nedēļas valdīja Latvijā. LTV novēroja, ka arī ceturtdien tiltu apsekoja eksperti.
Visticamāk, lēmums par gājēju kāpnēm pils un degvielas uzpildes stacijas pusē tiks pieņemts tuvāko dienu laikā.