Tiek plānots iegādāties vidējās kustības ātruma radarus, kas mērīs auto ātrumu ne tikai vienā punktā, bet veselā ceļa posmā.
“Autovadītāji nevarēs kā pašlaik – pie stacionārajiem radariem samazināt ātrumu, bet pēc tam atkal pedālis tiek spiests grīdā. Šajā ceļa posmā, ja autovadītājs pārsniegs ātrumu, tiks izrēķināta viņa vidējais ātrums un piemērots sods,” skaidroja Krapsis.
Līdz ar to vadītāji būs spiesti nepārsniegt atļauto braukšanas ātrumu nevis vienā punktā, bet veselā posmā.
Tam gan nepieciešams sakārtot normatīvos aktus, un pašlaik tas tiekot darīts. Pirmie šādas sistēmas izmēģinājumi Latvijā varētu būt 2018.gadā.
Ziņots, ka pērn par radaru fiksētajiem ātruma pārkāpumiem noformēti 97 000 protokolu par kopējo naudas summu 3,75 miljoni eiro. 26 autovadītājus radari neuztrauc vispār, melnā rekorda līderis ir auto īpašnieks ar 58 radara fiksētiem sodiem.