Iepriekš izskanēja, ka tilta remonts plānots līdz 2020.gada pavasarim. Burovs pirmdien, 20.maijā, atzina, ka remonts varētu turpināties līdz pat 2020.gada decembrim.
Pagājušajā nedēļā nolemts slēgt tramvaju satiksmi pār tiltu, jo bojātas nesošas konstrukcijas, un drošības dēļ uz tilta būtu jānosaka svara ierobežojums – līdz 30 tonnām, bet jebkurš tramvajs ir smagāks par 30 tonnām.
Burovs pastāstīja, ka pilni aprēķini par tilta drošību būs pieejami 24.maijā, un tad arī būs skaidrs, ko var sagaidīt un kā rīkoties tālāk.
“Rīgas satiksme” varētu izskatīt iespēju pārcelt tramvaja sliedes citā tilta pusē, ja tas būs drošāk. Iespējams arī runāt ar “Latvijas dzelzceļu” par papildu pārbrauktuves atvēršanu, pastāstīja Burovs.
Pašlaik 11. maršruta tramvaja vietā kursē autobuss 11T, un mēnešbiļetes, kas bija derīgas 11. maršruta tramvajam, var izmantot šajā autobusā un citos transportlīdzekļos nokļūšanai tramvaja pieturvietās, Latvijas Radio pastāstīja „Rīgas Satiksme” sabiedrisko attiecību speciāliste Baiba Bastaševiča.
KONTEKSTS:
Šā gada 24. aprīlī uzsākta pārvada pār dzelzceļu pie Brasas stacijas pārbūve - plānots nesošo konstrukciju remonts, pārvada seguma, tramvaju sliežu ceļa un kontakttīklu pārbūve, apgaismojuma pārbūve, kā arī pārvada ietves seguma pārbūve un margu nomaiņa. Kopējās Brasas pārvada pārbūves darbu izmaksas ir 10,87 miljoni eiro (ieskaitot PVN).
Saistībā ar remontdarbiem no 24. aprīļa līdz 20. augustam slēgta transportlīdzekļu satiksme (izņemot sabiedriskā transporta) uz Brasas tilta virzienā uz pilsētas centru.
Vēlāk būvnieki atklāja apbedījumus pie Brasas tilta un apturēja būvdarbus, lūdzot Nacionālo kultūras mantojuma pārvaldi sniegt savu atzinumu. Bet no 17.maija slēgta tramvaju satiksme pār Brasas tiltu.