Rīgas domes satiksmes departamenta pārstāve Ilze Dimante raidījumam "4. studija" atzina, ka “šis krustojums ir departamenta redzeslokā, un mēs zinām problēmu, problēma pastāv jau vairākus gadus. Problēma ir tieši blakus novada iedzīvotājiem, kuri vēlas nokļūt Rīgā.”
Satiksme šeit ir ļoti intensīva, divas joslas katrā virzienā, un, lai autovadītāji veiktu kreiso pagriezienu no Tīraines uz centru, vajadzīgi dzelzs nervi un izcilas autovadīšanas iemaņas. Bet, lai uzņemtu ātrumu un pagūtu iekļauties plūsmā, nereti tiek pārkāpti ceļu satiksmes noteikumi, braucot pa pretējā braukšanas virziena joslu.
“Lai šo problēmu atrisinātu, mēs šobrīd izstrādājam Dienvidu tilta 4. kārtu, tātad tas ir savienojums Čakstes gatvei ar Ziepniekkalna ielu, kā rezultātā mēs izbūvēsim rotācijas apli, lai no Tīraines ielas varētu nokļūt uz Vienības gatves,” stāstīja Dimante.
Satiksmes departamentā skaidro – lai gan šis tiešām jau sen ir zināms melnais punkts, ātrāk izdarīt neko nevar, jo šobrīd prioritāte ir salabot Rīgas maģistrālās ielas un tiltus.
“Pirmkārt, būvprojekts ir ļoti nopietns, tas tiek izstrādāts jau vairākus gadus, būvprojekts ir finiša fāzē, tas būs ļoti nopietns - gan ar veloinfrastruktūru, gājēju infrastruktūru, pārvadiem, lai novirzītu tranzītu apkārt centram pa Dienvidu tiltu un tālāk jau uz ostu,” skaidroja Dimante.
Dienvidu tilta ceturto kārtu ir plānots uzsākt nākamgad un izbūvēt līdz 2023. gadam. Pašlaik ir aplēses, ka tas varētu izmaksāt ap 50 miljoniem eiro, daļu finansējuma piesaistot no Eiropas Savienības fondiem.