«Binders» ceļa defektus labos arī Ēdoles apkaimē

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Kompānija SIA "Binders" Ēdoles apkaimē uz autoceļa Kuldīga–Alsunga–Ēdole veiks atkārtotu ceļa seguma defektu labošanu, informēja "Latvijas Valsts ceļi" (LVC).

Pērnvasar šī ceļa posmā no Kuldīgas līdz krustojumam ar vietējo autoceļu Ēdole–Krauļi (V1282) SIA "Binders" veica iesēdumu remontu un profila labošanu ar sekojošu virsmas apstrādi. Pēc darbu pabeigšanas ceļa virsma bija ar viendabīgu un vienmērīgu tekstūru, tomēr janvārī tur tika konstatēti defekti, kurus pamanīja arī autobraucēji.

LVC speciālisti apsekoja minēto ceļa posmu un konstatēja, ka šķembu atraušanās no ceļa virsmas ir notikusi  atsevišķos posmos Ēdoles pusē. Būvdarbu garantija virsmas apstrādes būvdarbiem ir trīs gadi. Pavasarī, kad nokusa sniegs, bija iespējams pilnībā novērtēt defektu apjomu un iemeslus, un apstiprinājās, ka tie ir radušies būvnieku vainas dēļ, tāpēc remontdarbus SIA "Binders" veiks par saviem līdzekļiem atbilstoši līguma nosacījumiem.

LVC informē, ka virsmas apstrāde ir ekonomiska tehnoloģija, kas ļauj saglabāt ceļa segumu, neveicot plašākus remontdarbus. Veicot virsmas apstrādi, uz asfalta tiek izlieta bitumena emulsija un izbērtas šķembiņas. To var darīt vienā vai divās kārtās, kas tiek pieveltņotas. Lai šķembas kārtīgi saistītos ar bitumenu, ceļš ir jāpiebrauc, tādēļ noteiktu laiku pēc virsmas apstrādes uz ceļa tiek saglabāts ātruma ierobežojums. Pēc noteikta laika nepiesaistītās šķembas tiek noslaucītas.

KONTEKSTS:

SIA "Binders" jūlijā sāka defektu labojumus uz reģionālakiem autoceļiem Neretas tuvumā. Garantijas ietvaros tiek veikti remontdarbi uz reģionālā autoceļa - Jēkabpils–Lietuvas robeža (Nereta) (P75) posmā no Neretas līdz robežai (56,09.-60,50. km) un uz vietējā autoceļa Nereta–Sleķi (V961) posmā pie Neretas (0,0.-1,2. km).

Veicot divkāršās un trīskāršās virsmas apstrādes darbus V961 visā posmā un ceļam P75 posmā 56,09.-58. km pēc ziemas, ir novērojams, ka mazo frakciju šķembas nav pilnībā izveidojušas noturīgu segumu, veidojot objektā dažāda dziļuma segregāciju un lielus materiāla zudumus, kas var novest pie seguma pilnīga sabrukuma, nekavējoties neveicot tā sakārtošanas darbus.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti