Ģimeņu ar bērniem atbalsta departamenta direktora vietniece Anda Sauļūna pastāstīja, ka
arvien mazāk ir īsu pārbaudes zvanu, ka cilvēks nerunā vai pasaka vienu vārdu.
Arvien vairāk tādējādi ir tādu zvanu, kuros tiek sniegtas plašas konsultācijas. Cilvēki arī mērķtiecīgāk zvanot, lai saņemtu palīdzību.
Aizvien visvairāk bērnu zvana par tēmām, kas saistītas ar grūtībām attiecībās vai nu ar vecākiem, vai skolā. Tāpat zvana vecāki, taujājot par komunikāciju ar bērnu.
Zvanus saņem arī par emocionālu vai fizisku vardarbību pret bērnu ģimenē vai skolā, kā arī par drošību internetā.
Ģimeņu ar bērniem atbalsta departamenta direktora vietniece Anda Sauļūna stāsta, ka zvanot cilvēks savu vārdu var neatklāt.
Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunis 116111 strādā 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā.
"Mūsu galvenais mērķis ir sniegt psiholoģisko atbalstu krīzes situācijās. Protams, mēs saprotam, ka krīzes situācijas katram var būt citādākas. Bērniem arī nesekmīga atzīme var būt krīzes situācija. Šādos brīžos bērni vienmēr var mūs sazvanīt, īpaši tad, ja ir tā sajūta, ka varbūt citiem pieaugušajiem ir grūti to izstāstīt. Arī pieaugušie, vecāki un likumīgie pārstāvji jebkurā brīdī var zvanīt, ja ir grūtības, piemēram, ģimenē vai komunikācija ar bērnu, vai, piemēram, aizdomas par iespējamiem bērnu tiesību pārkāpumiem. Tajā brīdī mēs esam sasniedzami, ja ir vēlme runāt. Un tas ir ne tikai saņemt informāciju, norādes par tālāko rīcību, bet tiešām saņemt iespēju izrunāties un tapt uzklausītam," stāstīja Sauļūna.