Bauskā, kā arī Iecavā cilvēki ir neapmierināti ar intensīvo satiksmes plūsmu, tomēr ātrāk par 2028. gadu apvedceļš solīts netiek. Tādēļ novadā plāno šogad rīkot konferenci, kur gan satiksmes, gan iedzīvotāju pārstāvji mēģinās rast risinājumu, kā līdz apvedceļa izbūvei mazināt transporta plūsmas kaitīgo ietekmi.
Okmanis pastāstīja, ka ideja ir ne tikai par aizsargsienu izbūvi, bet arī tāda radikāla ideja kā padarīt satiksmes plūsmu tik lēnu, ka tranzīta šoferiem varētu būt neizdevīgi braukt caur Bausku un Iecavu.
Jaunajā Bauskas novadā ietilpst arī Iecavas, Rundāles un Vecumnieku novads. Okmanis norādīja, ka galvenās prioritātes ir sakārtot pašvaldības struktūras, pabeigt iesāktos projektus, sagatavot nākamā gada budžetu, kā arī ilgtermiņa stratēģiju nākamajiem gadiem. Viņš pastāstīja, ka jau pabeigti vairāku ielu remonti, sākta vairāku ceļu pārbūve novadā. Tiekot sakārtoti arī grants ceļi. Okmanis cer uz Satiksmes ministrijas solījumu atjaunot programmu, kur paredzēts nodrošināt, ka katru pagasta centru savieno ar novada centru vismaz ar cieto segumu.
Iepriekš arī ziņots, ka Bauskas novadā neklājas viegli – pēc apvienošanās jāizstrādā vienoti pabalstu un pakalpojumu noteikumi. Šonedēļ domē tiks skatīti izstrādātie priekšlikumi par pabalstiem. "Manuprāt, pārāk liels zaudējums nebūs tiem, kuriem būs mazāk. Savukārt būs ieguvumus tiem, kuriem bija mazāki pabalsti," stāstīja novada vadītājs.
KONTEKSTS:
Administratīvi teritoriālās reformas rezultātā Bauskas novadam pievienoti līdzšinējie Iecavas, Rundāles un Vecumnieku novadi. Pašvaldību vēlēšanās novadā uzvarēja Nacionālā apvienība, un novada vadības grožus ieguva Aivars Okmanis.