Būtiskākie satiksmes uzlabojumi ir jaunas Daugavgrīvas ielas brauktuves izbūve no Krēslas ielas līdz Aleksandra Grīna bulvārim ar divām braukšanas joslām. Tagad autovadītājiem no Bolderājas un Imantas nodrošināta ērta nokļūšana uz Akmens tiltu.
Arī virziens uz Kuldīgas ielu autovadītājiem kļuvis ērtāks. Izbūvējot jauno tiltu pār Zunda kanālu, nodrošināta ērta nokļūšana uz Vanšu tiltu un Balasta dambi. Tāpat uzlabots segums Durbes ielā, kur iepriekš bija grants, sakārtota pieguļošā teritorija.
Pirms rekonstrukcijas apkārtne bija aizaugusi un piesārņota, tagad vide kļuvusi daudz pievilcīgāka un pieejamāka iedzīvotājiem.
Būvniecības laikā izbūvētas jaunas brauktuves, rekonstruētas esošās, kā arī gājējiem un velobraucējiem nodrošināta vides pieejamība vairāk nekā 75 tūkstošu kvadrātmetru platībā, kas atbilst 44 hokeja laukumiem. Lielākās būvdarbu izmaksas bija inženierkomunikāciju rekonstrukcijas darbiem - saimniecības un lietus ūdens kanalizācijas, ūdensvadu, siltumtrases, apgaismojuma, SIA „Rīgas satiksme" tīklu, komunikācijas un inženierbūvju izbūvei.
Satiksmes mezgla rekonstrukcijas kopējās izmaksas ir 21 miljons latu, tai skaitā 1,5 miljoni latu ir ERAF līdzfinansējums.