Nemitīgo iepirkuma rezultātu pārsūdzību dēļ būvniecības darbiem bija atlicis mazāk par gadu, un ne viens vien neticēja, ka tik īsā laikā projektu var īstenot. Piektdien aptuveni divu kilometru garais rekonstruētais posms tika atklāts.
“Šis ir lielākais realizētais projekts Skrundas novada pašvaldībā, kura apjoms sasniedz teju 3,4 miljonus eiro,” atzina Skrundas novada pašvaldības projektu vadītāja Gita Rubežniece-Zute.
Pēc darbu veikšanas divu kilometru garajā posmā nomainīts ceļa segums, uzlabota satiksmes drošība, rekonstruēta siltumtrase, izbūvēta sadzīves un lietus kanalizācija un veikti citi uzlabojumi.
Šī projekta īstenošana bija apdraudēta ilgā iepirkuma dēļ, kad būvnieki, cīnoties par iespēju veikt šos darbus, nemitīgi pārsūdzēja iepirkuma rezultātus. Iepirkums ilga vairāk nekā gadu, bet projekta īstenošanai atlika vien 11 mēneši. Darbu izpildītājs “Saldus ceļinieks” atzina, ka neatceras savā 25 gadus ilgajā pieredzē situāciju, kad šāds objekts nepieciešamo divu sezonu vietā izbūvēts vienā nesezonā, jo darbus varēja uzsākt tikai pērnā gada rudenī.
SIA „Saldus ceļinieks” valdes loceklis Gints Karols joko – “ja šī komanda spēlētu futbolu, tad noteikti varētu pretendēt uz kādu pasaules līmeni”.
Uz Rīgas Liepājas šosejas tiek izbūvēti arī valstij piederošie posmi, un tie ir intensīvākie ceļu sakārtošanas darbi visā Latvijā.
“Latvijas valsts ceļu” valdes priekšsēdētājs Jānis Lange stāstīja, ka darbi notiek vismaz vēl četros posmos, “pacietība iedzīvotājiem būs nepieciešama arī nākamajā gadā, jo darbi turpināsies, jo būs jauns posms, kas būs no Saldus pilsētas virzienā uz Skrundu”.
Šogad uz Rīgas Liepājas šosejas tiek rekonstruēti 70 kilometru ceļa, nākamgad vēl nepilni 20 kilometri.