Pašlaik stacija spēj apstrādāt septiņus līdz astoņus miljonus tonnu kravu, taču, pieaugot Rīgas ostā pārkrauto kravu apjomam, šajā stacijā kravu apjoms jau ilgāku laiku sasniedz 12 miljonus tonnu gadā.
„Ir skaidri redzams, ka nepietiek jaudas. Arī mūsu klienti to izjūt. Sevišķi konteinervilcieni, kuriem jābūt ļoti operatīviem. Tāpēc tika izveidots šis nosacīti labais pagrieziens no Brasas stacijas,” skaidro VAS "Latvijas dzelzceļš" valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis.
Jaunizveidotais sliežu ceļš ļaus palielināt esošo kravu plūsmu uz ostas termināļiem vēl par trim miljoniem tonnu gadā. Sliežu ceļa izbūvē "Latvijas dzelzceļš" ieguldījis vairāk nekā 1,4 miljonus eiro. Patlaban koncerns izstrādā vēl vienu projektu jaunam sliežu ceļam, kas savienos Brasas staciju ar kravu šķirošanas staciju Kundziņsalā.