Ārstu komisijas vadītāja amata konkursa otrajā kārtā sacentīsies pieci pretendenti 

Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas (VDEĀVK) vadītāja atlasē pieņemts lēmums uz konkursa otro kārtu izvirzīt piecus no sešiem pretendentiem, kas bija pieteikušies konkursā. Konkursa pirmās kārtas ietvaros komisija izskatīja iesniegtos dokumentus, informēja Valsts kancelejas Komunikācijas departamentā.

Uz konkursa otro kārtu izvirzītie pretendenti konkursa komisijai skaidros savu motivāciju ieņemt šo amatu, atbildēs uz 10 jautājumiem par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, budžeta plānošanu, administratīvo procesu iestādē un iestādes darbības jomu, kā arī prezentēs savu redzējumu par iestādes darbības prioritātēm un attīstību turpmākajos piecos gados. 

Pretendenti, kurus izvirzīs uz konkursa trešo kārtu, tiks vērtēti, analizējot viņu vadības kompetences: stratēģisko redzējumu, komandas vadīšanu, darbinieku motivēšanu un attīstīšanu, kā arī pārmaiņu vadīšanu un orientāciju uz rezultātu sasniegšanu. Šos atlases procesus Valsts kanceleja ir gatava nodrošināt attālināti.

Konkursa noslēgumā komisijas izvēlētais atbilstošākais amata pretendents tiks iecelts amatā.  

Konkursa pretendentu vērtēšanas komisiju vada labklājības ministre Ramona Petraviča (“KPV LV”), tās sastāvā ir: Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis, Labklājības ministrijas valsts sekretārs Ingus Alliks, Tieslietu ministrijas valsts sekretārs Raivis Kronbergs un Labklājības ministrijas Sociālās iekļaušanas politikas departamenta direktore Elīna Celmiņa. Tāpat pretendentu vērtēšanā kā neatkarīgs novērotājs piesaistīts nodibinājuma “Invalīdu un viņu draugu apvienība “Apeirons”” valdes loceklis Ivars Balodis. 

KONTEKSTS:

Ārstu komisiju kopš 2017. gada vadīja Juris Gaiķis, kurš izraudzīts Konkurences padomes priekšsēdētāja amatam.

No komisijas vadītāja amata pretendentiem tiek sagaidīta nevainojama reputācija, augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs, komerczinībās vai vadības zinībās, vēlams maģistra grāds. Tāpat no kandidātiem tiek prasīta ne mazāk kā trīs gadu nepārtraukta pieredze organizācijas vadītāja amatā vai citā vadošā amatā ar vismaz desmit padotajiem darbiniekiem, kā arī zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbību, administratīvā procesa, budžeta plānošanas un informācijas drošības jautājumiem.

Pretendentiem ir vēlamas zināšanas par politikas plānošanas dokumentiem un normatīvajiem aktiem invaliditātes politikas jomā.

"Piedāvājam atvērtam un atbildīgam vadītājam vadīt iestādi, kura rūpējas par sabiedrības labklājības veicināšanu," pretendentus mudina pieteikties Valsts kanceleja, "piedāvājam iespēju ar savu aizrautību, uzņēmību un drosmi iedvesmot līdzcilvēkus sasniegt labāko iespējamo rezultātu."

Amatā tiek solīta 2264 eiro alga pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, kā arī motivējošu bonusu sistēma atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt