Arī VSAA pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Arī Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA) ārkārtējās situācijas laikā līdz 14. aprīlim visā Latvijā pārtrauks klientu apkalpošanu klātienē, informēja VSAA.

Atceltas arī konsultācijas pēc iepriekšējā pieraksta visos klientu apkalpošanas centros.

Elektroniski VSAA pakalpojumus var pieprasīt portālā "Latvija.lv", izmantojot "E-iesniegums VSAA pakalpojumiem" un iesniegumu brīvā formā, izmantojot "Iesniegums iestādei". Iesniegumus VSAA var nosūtīt arī pa pastu, adresējot jebkurai VSAA nodaļai.

Konsultācijas iespējams saņemt, rakstot uz e-pastu "[email protected]" vai zvanot pa tālruni 64507020.

Sazināties ar VSAA klientu apkalpošanas centriem var telefoniski vai nosūtot jautājumus elektroniskajā pastā. Kontaktinformācija pieejama VSAA mājaslapā šeit.

KONTEKSTS:

Lai ierobežotu koronavīrusa "Covid-19" izplatību, Latvijas valdība ceturtdien, 12. martā, nolēma izsludināt ārkārtējo situāciju līdz 14. aprīlim, tostarp uz laiku slēgt skolas un aizliegt lielos pasākumus. Latvijā līdz piektdienai, 13. martam, jaunā koronavīrusa izraisītā slimība "Covid-19"  apstiprināta 17 cilvēkiem.

Ieteikumi un rekomendācijas, biežāk uzdotie jautājumi un atbildes par koronavīrusa izraisīto uzliesmojumu pieejami Veselības ministrijas tīmekļvietnēSlimību profilakses un kontroles centra tīmekļvietnē, kā arī IZM tīmekļvietnē.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti