Ar jaunu mehānismu ļaundari cenšas iegūt «Swedbank» klientu datus

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Atsevišķi „Swedbank” klienti saņēmuši īsziņu, kurā norādīts, ka ir saņemta jauna ziņa no bankas un ziņas beigās pievienota kāda interneta adrese, kuru apmeklējot atveras bankas pirmā lapa. Bankas pārstāvis Jānis Krops norāda – tā ir ļaundaru sūtīta ziņa un „Swedbank” šādu īsziņu klientiem nesūta.

“Swedbank” paziņojumā medijiem informēja, īsziņās tiek sūtītas krāpnieciskas interneta saites, kuras atverot, klienti tiek novirzīti uz viltus “Swedbank” interneta bankas lapu.

Jānis Krops: “Swedbank” brīdina par krāpniekiem
00:00 / 00:59
Lejuplādēt

Banka aicina klientus neuzķerties uz krāpšanas mēģinājumu, jo banka nekad nesūtīs interneta saites SMS veidā. Ievadot pieejas kodus “Swedbank” internetbankā, jāpievērš uzmanība mājaslapas adresei. Ja tā nav www.swedbank.lv, šādā lapā pieejas kodus ievadīt nedrīkst.

Krops gan norādīja – reti ir gadījumi, kad ļaundariem izdodas viltus paziņojumus nosūtīt tā, lai lasītājam būtu redzams, ka to sūtījusi it kā banka, kā tas ir šajā gadījumā, tādēļ viņš aicina klientus pāriet uz bankas aplikāciju, lai saņemtu paziņojumus aplikācijā, kas ir krietni drošāka.

“Ja banka ar jums gribēs sazināties, tā nekad neprasīs jums apstiprināt kodus, kad atsūta kaut kādu linku. [..] Jaunā mobilā lietotne ir nākamais drošības līdzeklis,” pauda Krops.

Krops arī lūdza iedzīvotājus, kas saņēmuši aizdomīgas ziņas, it kā no „Swedbank”, par to informēt pašu banku.

Ja klientiem ir bažas, ka iespējams, viņu internetbankas pieejas kodi ir nonākuši krāpnieku rokās, banka aicina nekavējoties sazināties ar bankas klientu centru pa tālruni 67444444.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti