Uzņēmumā "airBaltic" LTV norādīja, ka "Airbus A220-300" lidmašīnas ir aprīkotas ar jaudas kontroles traucējumu pielāgošanas sistēmu, kas novērš nekontrolēti augstu jaudu pacelšanās vai nolaišanās laikā un tiek automātiski aktivizēta, tikai lidmašīnai atrodoties uz zemes.
Brīdī, kad lidmašīna jau bija nosēdusies, sistēma automātiski iedarbināja sensoru, kas, fiksējot pārlieku lielu jaudu, drošības nolūkā dzinējus atslēdza,
kā rezultātā lidmašīna pati nevarēja veikt ceļu līdz terminālim un to nācās vilkt.
Pašlaik uzņēmums sadarbojas gan ar lidmašīnas, gan ar dzinēju ražotāju, lai izmeklētu šo situāciju.
Lidsabiedrībā pieminēja, ka šis ir pirmais šāda veida gadījums, kopš Latvijas nacionālā lidsabiedrība veic lidojumus ar šī tipa lidmašīnām.
Pašlaik vairāk nekā divus gadus vecā "airBaltic" lidmašīna turpina veikt regulāros lidojumus.