Viņš sacīja, ka uz tikko rekonstruētiem vai uzbūvētiem ceļiem ir zīme, kas autovadītājiem liedz braukt ātrāk par 70 km/h. Šāds ierobežojums pastāv, jo uz jaunā ceļa nereti vēl ir šķembas, kuras, mašīnai braucot pārāk ātri, trāpa citām mašīnām. Ir pat bijuši gadījumi, kad šādā veidā citām mašīnām tik sasisti stikli.
Vēl viens aspekts šādu ceļazīmju pastāvēšanai ir fakts, ka uz jauniem ceļiem pirmajās divās nedēļās vēl nav izveidojusies pietiekami laba saķere ar automašīnu. Tādējādi, lai neizveidotos bīstamas situācijas, ir jāievēro ātruma ierobežojums.
Vaicāts, kur patlaban notiek lielākie ceļu remontu darbi Latvijā, viņš minēja Valmieras šoseju, ceļu Rēzekne – Daugavpils, Rēzeknes apvedceļu, kā arī ceļa posmu Bauska – Lietuvas robeža. Lange solīja, ka galveno valsts autoceļu kvalitāte Latvijā turpinās uzlaboties, tomēr liela nozīme nākotnē ceļu kvalitātei Latvijā būs diskusijas iznākumam par remontu darbu finansēšanas modeli. Proti, kā notiks ceļu remontu finansēšana no valsts budžeta.