Pasākumu plāno rīkot divas reizes gadā - februāra pirmajā piektdienā un pēdējā piektdienā pirms “Melnās piektdienas” jeb “Black Friday” izpārdošanas sākuma novembrī, informēja pasākuma rīkotāji uzņēmums “Mobilly” un Ziedot.lv.
“Visbiežāk ziedotāju aktivitāte pieaug gada nogalē, Ziemassvētkos, taču dažādām organizācijām atbalsts ir nepieciešams regulāri. Brīdī, kad #WhiteFriday būs ieguvis lielāku uzmanību nekā Melnās piektdienas izpārdošanas jeb "Black Friday", varēsim droši apgalvot, ka cilvēcei ir nākotne," uzskata Ziedot.lv vadītāja Rūta Dimanta.
Dimanta LTV raidījumā “Rīta panorāma” atzina, ka mēs tērējam, atstājam nospiedumu dabā, un šī iniciatīva ir pretstats izpārdošanām – palīdzība cilvēkiem, diena, kad mēs nevis tērējam, pērkam un dzenamies pēc atlaidēm, bet darām kaut ko labu.
Viņa arī uzsvēra, ka bieži vien cilvēki uzskata, ka ziedot var tikai bagātāki cilvēki un ziedot vajag lielas summas, bet arī viens vai 5 eiro var daudz palīdzēt, ja iesaistās vairāk cilvēku.
Kampaņas #WhiteFriday organizatori aicina Latvijas sabiedrību mobilizēties pēc svētku iepirkšanās drudža un 7. februārī ziedot lielāku vai mazāku naudas summu kādai labdarības vai nevalstiskajai organizācijai, kuru mērķi ir dažādi, taču vēlme viena - veidot labāku Latvijas sabiedrību kopumā.
Daļa vērtīgu un sabiedrībai nozīmīgu iniciatīvu tiek īstenotas, tikai pateicoties atbalstītāju regulāriem ziedojumiem. Protams, organizāciju vajadzības mainās līdz ar aktuālajiem plāniem, bet #WhiteFriday ietvaros iespējams palīdzēt konkrētiem un īsā termiņā sasniedzamiem mērķiem.
Neliels, bet pastāvīgs atbalsts var ievērojami palīdzēt tiem, kam tas nepieciešams, uzlabot vidi, kurā mēs visi dzīvojam, kā arī radīt vienotāku, atvērtāku un tolerantāku sabiedrību, norāda pasākuma organizatori.
“Apliecinot savu dalību kampaņā #WhiteFriday, aicinām 7. februārī savus sociālos tīklus ietērpt baltā krāsā, daloties ar aicinājumu iesaistīties iniciatīvā un ziedot, izvēloties sev atbilstošāko mērķi,” aicina pasākuma rīkotāji.