Sadaļas Sadaļas

Aicina izvērtēt tēriņus politisko spēku avīzēm

Politiskās partijas aizvien lielākus līdzekļus velta savu avīžu finansēšanai un attīstīšanai kā reklāmas veidam, tāpēc ir jāapsver, vai arī šos tēriņus nav nepieciešams vērtēt kā izdevumus reklāmai.

Tā, vērtējot Priekšvēlēšanu aģitācijas likuma un Politisko organizāciju finansēšanas likuma piemērošanu, otrdien Saeimas Valsts pārvaldes komisijā sacīja „Providus” pētniece Iveta Kažoka.

Vērtējot pagājušā gada pašvaldību vēlēšanas un tur iztērētos līdzekļus, Kažoka norādīja, ka pagaidām nevar skaidri atbildēt, vai naudas politikā ir kļuvis mazāk, jo vēl ir gaidāmas Saeimas vēlēšanas.

Tomēr pagaidām secināts, ka sponsoru piešķirtie līdzekļi partijām samazinās. Turklāt sarūk atkarība no „lielajiem” ziedotājiem, kad ievērojamu daļu līdzekļu attiecīgajam politiskajam spēkam deva kāds no sponsoriem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt