Visvairāk aģitācijai tērējusi partija “Saskaņa” - gandrīz 200 tūkstošus eiro. Otrajā vietā ir “Attīstībai/Par!”, kas deklarējusi izdevumus 150 tūkstošu eiro apmērā. Pēdējās nedēļās pirms vēlēšanām tēriņus audzējusi “Jaunā Vienotība”, kura reklāmu izvietošanai atvēlējusi vairāk nekā 113 tūkstošus eiro. Gandrīz tikpat tērējusi Latvijas Krievu savienība, kura Eiropas Parlamenta vēlēšanu kampaņā ieguldījusi par aptuveni trešdaļu vairāk naudas nekā pērn pirms Saeimas vēlēšanām.
Citas partijas tik lielas summas aģitācijai nav atvēlējušas. Piemēram, Jaunā konservatīvā partija deklarējusi, ka reklāmu izvietošanai tērējusi gandrīz 33 tūkstošus eiro, savukārt "KPV LV" – tikai 2300 eiro. Piecas partijas izdevumus reklāmām nav deklarējušas.
Ar lielu atrāvienu populārākā platforma ir radio. Aģitācijai radioviļņos partijas kopumā atvēlējušas gandrīz 300 tūkstošus eiro. Nedaudz vairāk par 150 tūkstošiem eiro partijas tērējušas reklāmām vidē un presē. Mazliet mazāk – reklāmām televīzijā. Šajā pozīcijā īpaši izceļas “Saskaņa”, kas aģitācijai televīzijā atvēlējusi 100 tūkstošus eiro.
Reklāmām sociālajos tīklos internetā partijas tērējušas 52 tūkstošus eiro. Visvairāk sociālo tīklu spēkam uzticējusies Nacionālā apvienība, kas tajos iztērējusi 12 tūkstošus eiro. Lielāko daļu sociālajiem tīkliem atvēlētās naudas politiķi tērējuši reklāmām “Facebook”.
Centrālā vēlēšanu komisija no valsts budžeta vēlēšanu rīkošanai saņēmusi trīs miljonus eiro. Lielākā daļa no tā paredzēta atlīdzībai darbiniekiem pašvaldību vēlēšanu komisijās un vēlēšanu iecirkņos, 370 tūkstoši eiro vajadzīgi vēlēšanu e-pakalpojumiem, vēlēšanu zīmēm un citiem materiāliem – 225 tūkstoši eiro, bet vēlētāju informēšanai atvēlēti 53 tūkstoši eiro.
Savukārt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldei līgums ar SIA “Reller” par vēlēšanu paziņojumu izsūtīšanu iedzīvotājiem izmaksāja 311 750 eiro. Tā kā saņemtas daudzas sūdzības par to, ka paziņojumi nav atsūtīti, uzņēmumam piemērots līgumsods gandrīz 30 000 eiro apmērā.