Āgenskalna iedzīvotāji bija pieraduši, ka ilgus gadus līdzās sabiedriskā transporta pieturām pašā apdzīvotās vietas sirdī viņus sagaidīja pasta darbinieki plašās telpās. Tagad šīs durvis aiznaglotas, un nodaļa pārcēlusies pārsimt metru tālāk.
Rīgas 2. pasta nodaļas vadītāja Dita Kempele raidījumam stāstīja, ka iepriekš "bija ļoti daudz klientu sūdzību, ka priekštelpās atradās personas bez konkrētas dzīves vietas, bija nepatīkams aromāts”.
“Mēs gandrīz katru dienu saņēmām šīs sūdzības, ka klientiem ir nepatīkami nākt uz pasta nodaļu. Tāpēc tika izvēlētas telpas, kur nav priekštelpas, lai tur neuzturētos nepiederošas personas,” skaidroja pasta nodaļas vadītāja.
Turklāt Bāriņu ielas nama saimnieks vēlējies ēku renovēt, arī tas bijis iemesls par labu “Latvijas pasta” jurģiem.
Tikmēr no Āgenskalna iemītniekiem atkal saņemtas sūdzības – visiem jaunajā pasta nodaļā nepietiekot vietas. Nereti bijušas situācijas, kad klienti savu kārtu rindā gaidījuši aiz durvīm.
Pasta nodaļas vadība piekrīt - rindas tik tiešām mēdz būt nepatīkamas gan darbiniekiem, gan apmeklētājiem.
“Ir kaut kādi brīži uz darba dienas beigām, kad klienti ir pabeiguši savas darba gaitas un ir atnākuši uz pastu saņemt savus sūtījumus, tad ir kaut kādi brīži, kad ir nelieli sastrēgumi, bet mēs tos operatīvi risinām, pieslēdzot vēl papildu kasi, papildu cilvēkus uz sūtījumu izsniegšanu,” stāstīja Kempele.
Pasta nodaļā sola, ka darbs tiks organizēts atbilstoši klientu daudzumam.