Zūzena izraudzīta par piemērotāko konkursā, kurā uz piecām vietām LSM valdē bija pieteikušies 78 pretendenti.
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (SEPLP) priekšsēdētājs Jānis Siksnis portālam LSM.lv nekomentēja šo informāciju, vien norādīja, ka trešdien, 30. oktobrī, pulksten 15.00 notiks SEPLP sēde par konkursa rezultātiem. Arī to, vai sēdē komisija varētu mainīt lēmumu, Siksnis nekomentēja. SEPLP lēmumu nekomentēja arī Zūzena.
Neoficiāla informācija arī liecina, ka bez Zūzenas otrs pretendents uz vadītāja amatu bija Konstantīns Kuzikovs, kurš iepriekš vadīja mediju uzņēmumu "Delfi".
Zūzena patlaban ir konsultāciju uzņēmuma "Komercizglītības centrs" vadītāja. No 2004. līdz 2007. gadam viņa bija "TV3" mārketinga un programmu direktore, bet no 2007. gada līdz 2019. gadam – vadīja TV3 un visu mediju koncernu "Modern Times Group" (MTG), kas vēlāk pārtapa "All Media Latvia" un kurā ietilpst vairāki telekanāli, radiostacija un portāli.
Pirms pievienošanās MTG komandai 2004. gadā Zūzena strādāja reklāmas aģentūrās "Creative Laboratory", "DDB Latvia" un "Saatchi & Saatchi Latvia".
Zūzena Latvijas Universitātē ieguvusi bakalaura grādu klīniskajā psiholoģijā, bet augstskolā "Riseba" maģistra grādu biznesa vadībā (MBA).
Par vienota Latvijas Sabiedriskā medija izveidi
Lai izveidotu spēcīgāku un labāk nodrošinātu sabiedriskā medija uzņēmumu kvalitatīva un mūsdienīga satura attīstībai ar plašāku auditorijas sasniedzamību, SEPLP ir uzsākusi LR un LTV apvienošanu. Vienotais Latvijas Sabiedriskais medijs darbu sāks 2025. gada janvārī. Līdz 2024. gada beigām notiek sagatavošanās pārmaiņām, lai uzņēmumu apvienošana noritētu atbilstoši labajai praksei. Tās ietvaros notiek darba grupas SEPLP vadībā ar LR un LTV darbiniekiem pārvaldības, sabiedriskā pasūtījuma un finanšu vadības jautājumos; tiek izstrādāts apvienotā medija pārejas perioda stratēģiskais ietvars 2025. gadam; rīkots atklāts konkurss jaunas valdes izveidei. 2024. gada nogalē tiks noslēgts reorganizācijas līgums, kā arī izstrādāts rīcības plāns vienotā medija valdei pirmajam darbības gadam. Apvienotā uzņēmuma nosaukums būs "Latvijas Sabiedriskais medijs", bet turpinās pastāvēt pazīstamie Latvijas Radio un Latvijas Televīzijas programmu un pakalpojumu zīmoli.
Konkursa trešajā kārtā uz valdes priekšsēdētāja amatu pretendēja divi kandidāti, uz valdes locekļa amatu programmu un pakalpojumu attīstības jautājumos – divi kandidāti, uz valdes locekļa amatu finanšu pārvaldības jautājumos – trīs kandidāti, uz valdes locekļa amatu tehnoloģiju pārvaldības jautājumos – divi kandidāti un uz valdes locekļa amatu personāla pārvaldības jautājumos – trīs kandidāti.
Divās pirmajās konkursa kārtās tika vērtēta kandidātu atbilstība noteiktajām minimālajām prasībām un viņu redzējums par vienotā Latvijas Sabiedriskā medija attīstību, savukārt trešajā kārtā labāko pretendentu kompetences padziļināti vērtēja personāla atlases speciālisti.
Jaunajai valdei būs jāīsteno viens no nozīmīgākajiem procesiem sabiedriskā medija vēsturē – jānodrošina VSIA "Latvijas Televīzija" un VSIA "Latvijas Radio" veiksmīga saplūšana, lai izveidotu spēcīgāku un labāk nodrošinātu sabiedriskā medija uzņēmumu kvalitatīva un mūsdienīga satura attīstībai.
Konkursa komisiju veidoja trīs SEPLP locekļi, Valsts kancelejas, Baltijas korporatīvās pārvaldības institūta, Baltijas mediju izcilības centra un Latvijas Mediju ētikas padomes pārstāvji ar balsstiesībām. Latvijas Žurnālistu asociācijas, VSIA "Latvijas Radio" (LR) un VSIA "Latvijas Televīzija" (LTV) arodbiedrību pārstāvji un personāla atlases kompānijas SIA "Fontes Executive Search" pārstāvis konkursā piedalījās ar novērotāju un padomdevēju tiesībām.
Pavisam konkursā bija pieteikušies 78 kandidāti.