Ratiņkrēsla pacēlājs iekļūšanai vecajos vilcienos būs jāpiesaka 24 stundas pirms brauciena

Saīsināts laiks, kādā iespējams pieteikt personas ratiņkrēslā iecelšanu un izcelšanu no dīzeļvilcieniem un vecajiem elektrovilcieniem, informēja uzņēmumā "Vivi". Ja līdz šim par plānoto braucienu bija jāinformē vismaz 48 stundas pirms brauciena, tad tagad šis laiks saīsināts uz 24 stundām.

Lai uzlabotu pasažieru ratiņkrēslā iekāpšanu un izkāpšanu no dīzeļvilcieniem, "Vivi" noteicis pieturvietas, kurās, piesakot pakalpojumu 24 stundas iepriekš, minētajiem pasažieriem būs pieejams modernizētajos dīzeļvilcienos iebūvētais pacēlājs. Šāds pakalpojums, sākot ar 27. jūniju, noteiktos reisos būs pieejams Rīgas, Jāņavārtu, Jumpravas, Skrīveru, Aizkraukles, Kokneses, Pļaviņu, Krustpils, Viļānu, Rēzeknes II, Ludzas, Daugavpils, Siguldas, Cēsu, Valmieras un Valgas pieturvietās.

Vienlaikus pasažieri ar ierobežotām pārvietošanās spējām joprojām varēs izmantot arī VAS "Latvijas dzelzceļš" rīcībā esošos mobilos pacēlājus, kas, piesakot pakalpojumu 24 stundas iepriekš, pieejami Rīgas, Krustpils, Rēzeknes, Daugavpils, Jelgavas, Saulkrastu, Siguldas, Dubultu, Vaivaru un Liepājas stacijā.

Lai pieteiktu dīzeļvilcienos esošo pacēlāju, pasažieriem 24 stundas iepriekš jāzvana pa bezmaksas diennakts tālruni 80021181 un 80007600, savukārt VAS "Latvijas dzelzceļš" rīcībā esošos mobilos pacēlājus iespējams pieteikt, 24 stundas iepriekš zvanot pa bezmaksas tālruni 80021181.

Mobilo pacēlāju pakalpojumu iespējams pieteikt arī elektroniski, aizpildot pieteikuma anketu

Pasažieriem, kuri saņēmuši apstiprinājumu par pieteiktā pakalpojuma sniegšanu,

var tikt noteikts pienākums ierasties attiecīgajā dzelzceļa stacijā ne vēlāk kā 30 minūtes pirms pieteikumā norādītā vilciena atiešanas laika, informēja "Vivi".

Pilnveidoti asistenta pakalpojumi Rīgas Centrālajā stacijā

Tāpat VAS "Latvijas dzelzceļš" ir pilnveidojusi kārtību, kādā pasažieri ar ierobežotām pārvietošanās spējām var saņemt asistenta palīdzību Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā. Turpmāk pasažieri, kuriem būs nepieciešama palīdzība nokļūšanai no stacijas ēkas telpām uz pasažieru platformām un atpakaļ, varēs saņemt asistenta pakalpojumus, zvanot uz VAS "Latvijas dzelzceļš" bezmaksas Klientu servisa centra tālruni 80021181 un piesakot palīdzību.

Asistenta pakalpojums tiks sniegts 30 minūšu laikā.

Savukārt, lai uzlabotu pasažieru ar ierobežotām pārvietošanās spējām iekāpšanu un izkāpšanu no jaunajiem elektrovilcieniem Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā, uz 2. perona pie 1. un 10. ceļa, uz 3. perona pie 3. un 4. ceļa un uz 4. perona pie 5. ceļa tiks izlaista elektrovilcienu izbīdāmā uzbrauktuve. Paredzēts, ka uz minētajām pasažieru platformām pie attiecīgajiem ceļiem jauno elektrovilcienu uzbrauktuves, sākot no 27. jūnija, tiks pēc noklusējuma izbīdītas no vilcienu pirmā vagona (izņemot uz 4. perona pie 5. ceļa, kur uz Jelgavu ieplānotajiem vilcieniem uzbrauktuve tiks izbīdīta no pirmā vagona, bet no Jelgavas iebraukušajiem vilcieniem uzbrauktuve tiks izbīdīta no ceturtā vagona) un būs primāri paredzētas pasažieru ar ierobežotām pārvietošanās spējām iekāpšanas un izkāpšanas nodrošināšanai.

Pārējie pasažieri aicināti nedrūzmēties pie pirmā vagona apstāšanās vietas un iespēju robežās izmantot pārējās jaunā elektrovilciena ieejas.

Uz norādītajām pasažieru platformām vietas, kur tiks izbīdīta uzbrauktuve, tiks īpaši atzīmētas.

"Vivi" no 6. jūnija noteicis tos reisus, kas turpmāk nemainīgi tiks izpildīti tikai ar jaunajiem elektrovilcieniem, kā arī vilcienu kustības sarakstā atzīmējis tās pieturvietas, kur pieejamas modernizētās pasažieru platformas.

Uzņēmumā informēja, ka šobrīd pasažieru pārvadājumiem pieejami 24 jaunie elektrovilcieni. Atlikušo astoņu sastāvu piegāde ražotājam jāveic līdz vasaras beigām.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti