Veloceļa kopējās izmaksas pārsniegušas jau vairāk nekā 6,5 miljonus eiro.
Pašvaldībā atzīst, ka piesārņojuma dēļ nevar izbūvēt 230 metrus veloceļa.
Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Jānis Vaivods norādīja: "Sanācijas darbu ātrumu ietekmē nevis būvuzņēmēja spēja izņemt šo grunti, bet pārstrādes rūpnīcas spēja pieņemt šo piesārņoto grunti. Attiecīgi būvuzņēmējs plāno savus darbus, ņemot vērā šos rūpnīcas noteiktos termiņus, bet šogad objektu paredzēts pabeigt. Protams, sanācijas darbi ir sadārdzinājuši šo objektu."
Lai gan šis ir salīdzinoši dārgs process, Rīgas dome vadās pēc Valsts vides dienesta nospraustās sanācijas programmas, norādīja Vaivods: "Mēs neatkāpjamies no tās."
KONTEKSTS:
Rīgas dome līdz 2026. gadam pilsētā cer izveidot vienotu veloceļu tīklu. Tuvāko gadu laikā Rīgā parādīsies virkne jaunu veloceļu. Savienojumus paredzēts izveidot arī ar Pierīgu, tādējādi pašvaldība cer izveidot vienotu veloceļu tīklu.
Lai realizētu ieceri izbūvēt veloceļu maršrutā Imanta–Daugavgrīva, Rīgas dome 2021. gadā no Valsts kases aizņēmās 4,8 miljonus eiro. 2022. gada oktobrī būvdarbu laikā tika konstatēts dabas piesārņojums, tāpēc aptuveni 300 metru garā posmā būvniecība tika apturēta.