Sabiedrisko mediju portāls LSM.lv maijā interneta vietņu topā pakāpies uz 3. vietu

Maijā Latvijā apmeklētāko interneta vietņu statusu saglabāja "Inbox.lv" un "Delfi.lv", bet trešajā vietā ierindojies sabiedrisko mediju portāls "LSM.lv", pagājušajā mēnesī topā pakāpjoties par vienu pozīciju, salīdzinot ar aprīli, liecina interneta tehnoloģiju un pētījumu uzņēmuma "Gemius" publicētais apmeklētāko vietņu tops.

Interneta vietne "Sportacentrs.com", sabiedrisko mediju ziņu portāls "LSM.lv", kā arī vietne "Tv3.lv" hokeja mēnesī, maijā, uzrādīja skaitliski lielākos auditorijas pieaugumus gan no visām ierīcēm kopā, gan mobilajām ierīcēm.  "Sportacentrs.com" sasniedza 293 000 lietotāju no visām ierīcēm kopā, kas ir par 118 000 unikālo lietotāju vairāk nekā aprīlī. Vienlaikus tas ļāvis vietnei topā pakāpties no 19. uz 13. pozīciju.

Portālam pakāpjoties uz trešo pozīciju topā, hokeja tiešraides ietekmējušas arī sabiedrisko mediju ziņu portāla "LSM.lv" apmeklējumu – vietnes auditorija, salīdzinot ar aprīli, pieaugusi par 107 000 unikālo lietotāju, sasniedzot 787 000 lietotāju.

Pirmo piecnieku pagājušajā mēnesī, pakāpjoties par pozīciju, noslēdz vietne "Tv3.lv" ar skaitliski ievērojamu pieaugumu – par 76 000 lietotājiem –, sasniedzot 707 000 unikālo lietotāju no visām ierīcēm.

Maijā kopējās statistikas topu atklāj "Inbox.lv" ar 863 000 unikālo lietotāju no visām ierīcēm, kas ir par 15 000 vairāk nekā aprīlī. Seko "Delfi.lv", kā auditorija pieaugusi par 40 000 lietotāju, sasniedzot 847 000 unikālo lietotāju. Apmainoties vietām ar "LSM.lv", ceturto pozīciju ieņem vietne "Tvnet.lv", kas maijā sasniegusi par 51 000 vairāk lietotāju – 744 000 unikālo lietotāju no visām ierīcēm kopā.

Vien četrām topa vietnēm maijā uzrādot apmeklējuma kritumu, skaitliski lielāko no tiem uzrādījis portāls "Santa.lv", kā auditorija sarukusi par 97 000 lietotāju, sasniedzot 349 000 unikālo lietotāju, tomēr saglabājot 11. pozīciju topā. Par 29 000 lietotāju mazāk maijā sasniegusi vietne "Jauns.lv", ko apmeklējis 641 000 unikālo lietotāju, zaudējot divas vietas topā un maijā ieņemot septīto pozīciju.

"Gemius" atzīmēja, ka maijā topā atgriezušās divas vietnes – ar 217 000 unikālo lietotāju 19. vietu ieņem portāls "Sportazinas.com", bet topu maijā noslēdza "Bilesuparadize.lv", ko Dziesmu un deju svētku biļešu tirdzniecības uzsākšanas mēnesī apmeklējuši 205 000 lietotāju no visām ierīcēm kopā. Topu pametušas vietnes "Mammamuntetiem.lv", kā arī reģionālā vietne "liepajniekiem.lv".

 

 

Apmeklējums no datoriem

Apmeklējumā no datoriem skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu maijā uzrādījis sabiedrisko mediju ziņu portāls "LSM.lv", ko apmeklējuši par 93 000 vairāk lietotāju nekā aprīlī, sasniedzot 363 000 unikālo lietotāju no datoriem, un vienlaikus topā pakāpjoties no 11. uz 7. pozīciju.

Pirmajam piecniekam maijā saglabājoties stabilam, topu atklāj "Google" ar 1 000 100 unikālo lietotāju (par 4 000 mazāk nekā aprīlī), tai seko video straumēšanas portāls "Youtube.com", ko apmeklējuši 682 000 lietotāju no datoriem, bet pirmo trijnieku noslēdz pašmāju "Inbox.lv" ar 576 000 lietotāju, kas ir par 10 000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī. Ceturtajā pozīcijā ierindojas "Facebook", ko no datoriem apmeklējuši par 22 000 lietotāju vairāk nekā aprīlī – 550 000 unikālo lietotāju, bet Top 5 noslēdz "Swedbank.lv" ar 442 000 lietotāju – par 7000 mazāk nekā iepriekš. Maijā starp apmeklētākajām vietnēm no datoriem atgriežas sociālā mikroblogošanas vietne "Twitter.com" ar 219 000 lietotāju, bet topu pamet "likumi.lv".   

Auditorija no mobilajām ierīcēm

Apmeklējumā no mobilajām ierīcēm skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu, salīdzinot ar datiem par aprīli, uzrādījusi sporta jaunumu vietne "Sportacentrs.com", ko apmeklējuši par 122 000 vairāk lietotāju – 238 000 unikālo lietotāju, un topā vietne pakāpusies no 20. uz 12. pozīciju.

Tāpat kā kopējās statistikas topā, pakāpjoties no 4. uz 3. vietu populārāko vietņu topā, ievērojami pieaugusi sabiedrisko mediju ziņu portāla "LSM.lv" auditorija – to apmeklējuši 697 000 lietotāju no mobilajām ierīcēm, kas ir par 93 000 vairāk nekā aprīlī.

"Tv3.lv" apmeklējums no mobilajām ierīcēm maijā pieaudzis par 70 000 lietotāju, sasniedzot 666 000 unikālo lietotāju, un vienlaikus pakāpjoties uz 4. vietu topā.

Topu maijā atklāj portāls "Delfi.lv" ar 793 000 unikālo lietotāju, kas ir par 39 000 vairāk nekā iepriekšējā mēnesī, tam seko "Tvnet.lv", kā auditorija pieaugusi par 54 000 lietotāju, sasniedzot 699 000 unikālo lietotāju, bet pirmo piecnieku noslēdz "Inbox.lv", ko no mobilajām ierīcēm maijā apmeklējuši 619 000 lietotāju – par 20 000 unikālo lietotāju vairāk nekā aprīlī.

Piecas no topa vietnēm apmeklējumā no mobilajām ierīcēm maijā uzrādījušas auditorijas kritumu. Līdzīgi kā kopējās statistikas topā – skaitliski lielāko no tiem portāls "Santa.lv", ko apmeklējuši par 91 000 mazāk lasītāju nekā aprīlī (322 000 unikālo lietotāju). Par 57 000 lietotāju no mobilajām ierīcēm maijā sarukusi reģionālās vietnes "liepajniekiem.lv" auditorija (141 000 unikālo lietotāju), bet par 30 000 lietotāju mazāk maijā apmeklējuši portālu "jauns.lv" – 601 000 unikālo lietotāju, vienlaikus vietnei zaudējot četras pozīcijas topā.

Ar 207 000 unikālo lietotāju apmeklētākajām vietnēm maijā 15. pozīcijā pievienojies sporta jaunumu portāls "Sportazinas.com", bet topu pametusi vietne "Bilesuparadize.lv".

Dati par mediju grupām

Grupai sasniedzot par 48 000 unikālo lietotāju vairāk nekā aprīlī, uz pirmo pozīciju maijā pakāpusies "Delfi" mediju grupa – dati par "Delfi.lv", t.sk. "Calis.lv", "atverskapi.lv", "mansdraugs.lv", "tavsdarzs.lv", vietni "Bilesuparadize.lv", Delfi TV, kā arī mobilo aplikāciju, ko apmeklējuši 59% jeb 881 000 unikālo lietotāju.

Ar starpību vien par 2000 unikālo lietotāju otrajā pozīcijā ierindojas "Inbox" mediju grupa, kurai maijā pievienota vietne "klab.lv". Kopā ar to vietnes "Inbox.lv", "pp.lv", "xtv.lv", kā arī "Inbox.lv" mobilā aplikācija sasniegusi 879 000 unikālo lietotāju jeb 59% Latvijas interneta lietotāju (par 19 000 vairāk nekā aprīlī).

Trešā ir "TVnet"  grupa ar vietnēm "Tvnet.lv" (t.sk. "receptes.lv"), "spoki.lv" un "Apollo.lv", kā arī statistiku par "Tvnet.lv", "Apollo.lv" un "rus.tvnet.lv" aplikācijām, ko maijā apmeklējis 851 000 unikālo lietotāju – par 29 000 lietotāju vairāk nekā iepriekšējā mēnesī.

Uzrādot starp grupām skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu – par 83 000 unikālo lietotāju – seko TV3 mediju grupa, kas aptver datus par "Tv3.lv", "play.tv3.lv" video un "starfm.lv" straumēšanu, kā arī "tv3play.lv" aplikāciju un vietni "topradio.lv", ar 767 000 unikālo lietotāju.

"Rīgas Viļņi" mediju grupas vietnes "Jauns.lv", t.sk. "otkrito.lv" jeb "rus.jauns.lv", "rigasvilni.lv", "zurnali.lv", kā arī "Jauns.lv" straumēšanu maijā lietojuši 651 000 jeb 44% Latvijas interneta lietotāju – par 25 000 lietotāju mazāk nekā aprīlī. "La.lv/TV24 grupa" ar vietnēm "La.lv", t.sk. "grani.la.lv", kā arī "lrtv.lv" un "tv24.lv" maijā sasniegusi 647 000 unikālo lietotāju jeb 43% interneta lietotāju – par 28 000 lietotāju vairāk nekā aprīlī. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti