Sadaļas Sadaļas

«Zoom» apgrozījums audzis par vairāk nekā 300%, paredz izaugsmi arī pēc pandēmijas

Videokonferences pakalpojumu sniedzēja “Zoom” apgrozījums pagājušogad audzis par vairāk nekā 300%, un uzņēmuma vadība prognozē, ka izaugsme turpināsies arī pēc Covid-19 pandēmijas beigām, jo cilvēki būs pieraduši pie attālinātā darba un mācībām.

Kamēr daudzām biznesa nozarēm Covid-19 pandēmija devusi ļoti smagu triecienu, no kura būs grūti atgūties, “Zoom” piedāvātā videokonferences tehnoloģija kļuva par vienu no pandēmijas laika veiksmes stāstiem.

Ja pirms gada “Zoom” vēl bija salīdzinoši mazpazīstams uzņēmums, tad pašlaik tā pakalpojumus izmanto simtiem miljonu cilvēku un uzņēmuma zīmols kļuvis teju vai par sinonīmu vienai no interneta funkcijām, līdzīgi kā tas savulaik izdevās interneta meklētājprogrammai “Google”.

“Zoom” piedāvā videokonferences seansus saziņai starp cilvēkiem. Bezmaksas versijā pieejami līdz 40 minūtes ilgi seansi, kam vienlaikus var pieslēgties līdz 100 cilvēku, savukārt maksas versijā tiek nodrošināti ilgāki seansi plašākam dalībnieku lokam.

Covid-19 pandēmijas laikā šis pakalpojums izrādījies ārkārtīgi populārs, jo uzņēmumi, skolas un privātpersonas meklēja veidu, kā uzturēt saziņu attālinātā režīmā.

“Zoom” publiskotā informācija liecina, ka pagājušogad uzņēmuma apgrozījums audzis par 326%, sasniedzot 2,6 miljardus dolāru. Uzņēmuma peļņa augusi no 21,7 miljoniem dolāru aizpērn līdz 671,5 miljoniem dolāru pagājušogad, ziņo BBC.

Tik strauju izaugsmes tempu būs grūti noturēt, taču arī šogad tiek plānots apgrozījuma kāpums par vairāk nekā 40%. “Kamēr pasaule atgūstas no pandēmijas, mūsu darbs tikai sākas,” pavēstīja uzņēmuma vadītājs Ēriks Juaņs.

Lai gan Covid-19 ierobežojumu mazināšana šogad varētu ļaut cilvēkiem pakāpeniski atsākt mācības un darbu klātienē, biznesa analītiķi prognozē, ka attālinātā saziņa ar videozvanu palīdzību arī turpmāk tiks plaši pielietota gan biznesā, gan izglītības nozarē.

Taču “Zoom” nevar atļauties dusēt uz lauriem, jo savas pozīcijas šajā ienesīgajā biznesa nišā plāno nostiprināt tādi milži kā “Microsoft” un “Google”, kas piedāvā “Zoom” platformai alternatīvus saziņas risinājumus: “Microsoft Teams” un “Google Meet”.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ekonomika
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt