"Es pati reizēm nesaprotu tās vēstules, ko VID darbinieki raksta saviem klientiem," viņa atzinās. Proti, atbildes mēdz būt garas un sarežģītas.
Cīrule pauda, ka VID ir jākļūst pretimnākošākam, palīdzot uzņēmumam kļūt par kārtīgu nodokļu maksātāju.
Tomēr ceļš uz vienkāršāku komunikāciju arī nebūs īss, jo, piemēram, Igaunijas ieņēmumu dienests komunikācijas principus spēja mainīt vien divos, trijos gados. Tiesa, Cīrule uzsvēra, ka pirmie mēneši apliecinājuši, ka VID strādā daudzi cilvēki, kas vēlas un ir gatavi ieviest pārmaiņas.
Vēstīts, ka, stājoties amatā, daudz tika apspriesta VID komunikācija un attieksme pret klientiem un nodokļu maksātājiem, paužot, ka iestādei ir jākļūst atsaucīgākai un saprotošākai.