Rīta Panorāma

Saruna ar Maiju Tīrumu

Rīta Panorāma

Koncertizrāde par mīlestību un kaisli - "Pēc pusnakts"

Intervija ar VID ģenerāldirektori Ilzi Cīruli

VID vadītāja: Es pati reizēm nesaprotu dienesta rakstītās vēstules klientiem

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem un 9 mēnešiem.

Valsts ieņēmumu dienestam (VID) ir jāraksta vienkāršākas un saprotamākas vēstules saviem klientiem, intervijā trešdien, 8.februārī, LTV raidījumā "Rīta Panorāma" norādīja dienesta ģenerāldirektore Ilze Cīrule, atzīstot, ka pati reizēm tās nesaprotot.

"Es pati reizēm nesaprotu tās vēstules, ko VID darbinieki raksta saviem klientiem," viņa atzinās. Proti, atbildes mēdz būt garas un sarežģītas.

Cīrule pauda, ka VID ir jākļūst pretimnākošākam, palīdzot uzņēmumam kļūt par kārtīgu nodokļu maksātāju.

Tomēr ceļš uz vienkāršāku komunikāciju arī nebūs īss, jo, piemēram, Igaunijas ieņēmumu dienests komunikācijas principus spēja mainīt vien divos, trijos gados. Tiesa, Cīrule uzsvēra, ka pirmie mēneši apliecinājuši, ka VID strādā daudzi cilvēki, kas vēlas un ir gatavi ieviest pārmaiņas.

Vēstīts, ka, stājoties amatā, daudz tika apspriesta VID komunikācija un attieksme pret klientiem un nodokļu maksātājiem, paužot, ka iestādei ir jākļūst atsaucīgākai un saprotošākai.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti