“Uzzinājām, ka ir nepieciešamas sejas maskas vēl papildus, un šobrīd galvenais Latvijā ir nodrošināt piegādes. Pārējais viss bija,” informēja Jaunzeme.
“Lielākais satraukums ir par to, ka ir jākāpj kabīnēs pie šoferiem, un nav zināms, kāds ir veselības stāvoklis šiem šoferiem, bet tad mēs pārliecinājām vēlreiz un izstāstījām, ko saka epidemiologi, ka galvenais ir lietot cimdus un maskas, un ievērot distanci no šoferiem. Bet cilvēkiem tiešām ir zināms satraukums, bet, neskatoties uz to, viņi iet uz darbu un strādā.
Ārkārtēju problēmu nav – kravas plūst. Tā kā tajā ziņā es varu teikt, ka ekonomiskā aktivitāte, kas ir saistīta ar tranzītu, saglabājas šobrīd,” sacīja Jaunzeme.
KONTEKSTS:
Jaunais koronavīruss ''SARS-CoV-2'' un "Covid-19" sāka izplatīties 2019. gadā Ķīnas centrālās daļas pilsētā Uhaņā, kurā dzīvo 11 miljoni cilvēku. Pasaules Veselības organizācija norāda, ka "Covid-19" sasniedzis globālās pandēmijas līmeni. Daudzās pasaules valstīs, tostarp arī Eiropā, atcelti masu pasākumi, kā arī slēgtas skolas un citas iestādes, lai ierobežotu "Covid-19" izplatīšanos.
Latvijā pirmoreiz «Covid-19» koronavīruss konstatēts 2020. gada 2. martā. Ar mērķi ierobežot infekcijas izplatīšanos Latvijā 12. martā nolemts izsludināt ārkārtējo situāciju, kas būs spēkā no 13. marta līdz 14. aprīlim un kuras laikā noteikta virkne ierobežojumu.