Viņa skaidroja, ka VID un Finanšu ministrijas sāktās sociālās kampaņas "Dots devējam atdodas" mērķis bija aicināt cilvēkus sākt vairāk domāt, kādēļ ir jāmaksā nodokļi. "Tas nav tikai tādēļ, lai ierēdnim samaksātu algu. Mūsu mērķis jau citu pasākumu ietvaros ir turpināt runāt ar jauniem cilvēkiem, jo manas paaudzes cilvēku domāšanu mainīt ir daudz grūtāk," teica Pētersone.
Pēc viņas sacītā, "Dots devējam atdodas" kampaņas ietvaros VID un Finanšu ministrijas eksperti apmeklēja arī skolas. "Arī šīs kampaņas ietvaros mēs kopā ar Finanšu ministrijas ekspertiem gājām uz skolām un, arī vērtējot tur notikušās diskusijas, mēs varam teikt, ka šī ir tā auditorija, uz kuru nepieciešams vairāk fokusēties. Mums vispār vairāk jāstāsta, jārunā, jārāda labās lietas, pozitīvie piemēri!" uzsvēra VID ģenerāldirektore.
Aģentūra BNS jau rakstīja, ka VID un Finanšu ministrija pagājušā gada decembrī sāka sociālo kampaņu "Dots devējam atdodas", kuras izaicinājums ir veicināt vienu no Latvijas iedzīvotāju pamatpienākumiem – godprātīgu nodokļu nomaksu, mainot Latvijas sabiedrības domāšanas veidu, attieksmi un paaugstinot iedzīvotāju izpratni par godprātīgas nodokļu nomaksas nozīmīgumu valsts ilgtermiņa attīstībai.