ASV eksperimenti ar alus garšām ir veids, kā izcīnīt savu vietu tirgū, jo konkurence par labāko izlejamo alu pieņemas spēkā.
ASV par savu vietu alus tirgū, kas vērts teju 30 miljardus dolāru, sacenšas vairāk nekā 7000 alus darītāju. Pēdējo piecu gadu laikā alus darītāju skaits pieaudzis par 93%.
Tā kā konkurence ir tik liela, alus darītāji piedāvā arvien jaunas alus garšas. Tagad radīts arī alus brokastīm un desertam.
Viens no vissavādākajiem piedāvājumiem ir ceptu bifeļa pautu alus. Vēl ir arī alus ar makaronu un siera garšu, steika un sīpolu garšu un pat suši garšu.
To visu iespējams nogaršot alus festivālu laikā. To apmeklētāji apgalvo, ka suši alus garšo pārsteidzoši labi. Alus darītāji atzīst, ka ļoti svarīgi, lai cilvēkiem eksperimenti garšotu, jo tikai tad ir garantēts, ka viņi to pirks atkal.