"Neredzu es cilvēku kabatās tieši to, ka naudas paliktu vairāk.
Mazumtirdzniecības rādītāji varbūt zināmās kaut kādās sfērās aug, bet nedomāju, ka makšķerēšana un vispār rekreācija kā tāda pašlaik ir uzplaukumā," sacīja Netenbergs.
Viņš norādīja, ka makšķerēšanas piederumu tirgus Latvijā ir mainījies, arī globalizācijas ietekmē. Tāpat pamainījušās cilvēku prioritātes. "Lai cik dīvaini tas būtu, tomēr cilvēki mazāk tērē savam hobijam," lēsa uzņēmējs.
Netenbergs norādīja, ka makšķerēšanas piederumu tirgū konkurenci rada globāli spēlētāji, gan lieli tirgotāji no citām Eiropas Savienības valstīm, no kuriem preces iespējams iegādāties internetā.
Latvijas tirgotāji ar lielajiem tirgus spēlētājiem cenas ziņā nespēs konkurēt, jo nekad nevarēs nodrošināt lētāko piedāvājumu, taču ar tiem ir iespējams konkurēt.
"Mazajiem paliek nišas, tās lietas, kas lielajiem nav interesantas.
Un arī, protams, makšķerēšanas lietu veikalus glābj specifika – tomēr ir ļoti daudzas lietas, kuras makšķerniekam gribas aptaustīt, izkratīt, apostīt. (..) Plus jebkurš veikals, ja tas ir normālā, profesinālā līmenī, tā pievienotā vērtība ir tā, ka tur var saņemt kvalificētas konsultācijas, kaut kādus padomus. Galu galā tur var aiziet vienkārši aprunāties, tas ir pietiekoši populāri. Tā ir sava komūna, kas veidojas," piebilda Netenbergs.
Daudzi Latvijas makšķernieki trešdien, 1. maijā, atklās aktīvo spiningošanas sezonu, jo beidzas līdaku makšķerēšanas liegums, kā arī var doties makšķerēt no laivām. Līdz ar to šodien populārākajās makšķerēšanas vietās būs iespējams vērot pastiprinātu makšķernieku rosību.