„Balva” aizņem piecus procentus no apdrošināšanas tirgus un tai ir pienākums pildīt visas saistības ar esošajiem klientiem, bet aizliegts slēgt jaunus līgumus, kā arī mainīt jau noslēgtos.
Finanšu un kapitāla tirgus komisijas sabiedrisko attiecību speciāliste Laima Auza apliecina, ka „Balva” finansiāli spēj pildīt saistības pret klientiem, bet darbības apturēšana saistīta ar nepietiekamu informāciju.
„Mēs esam konstatējuši vairākus likumā noteikto prasību pārkāpumus un, tiklīdz tie būs novērsti, mēs lemsim par uzlikto ierobežojumu atcelšanu,” skaidro Auza. „Esošos klientus licences darbības apturēšana neietekmē. Visi noslēgtie apdrošināšanas līgumi turpina savu darbību bez jebkādām izmaiņām un ir jānodrošina saistību izpilde ar visiem klientiem,” norāda Auza.
„Balva” nedrīkst slēgt jaunus apdrošināšanas līgumus, palielināt apdrošināšanas summas un pagarināt apdrošināšanas līgumus. Likumā noteikts, ka apdrošināšanas sabiedrībai identificētie trūkumi jānovērš sešu mēnešu laikā.
Apdrošināšanas akciju sabiedrība „Balva” ir dibināta 1992. gada 3.aprīlī. Līdz šim „Balva” piedāvājusi OCTA, KASKO, īpašumu, veselības un ceļojumu apdrošināšanu.