"Tokyu" pārstāvis Jošimasa Kitano norādīja: "Mūsu izmantotā elektroenerģija tagad tiek ražota tikai no saules, vēja, hidroelektrostacijām, ģeotermālajām un biomasas spēkstacijām. Pateicoties sertifikācijas sistēmai, mēs varam izsekot, no kurienes nāk visa saņemtā enerģija."
Zaļā enerģija tiek izmantota ne tikai septiņās vilcienu un vienā tramvaju līniju tīklā, bet arī apkalpojošos uzņēmumos – stacijās, tirdzniecības automātos, novērošanas kamerās un apgaismes sistēmās.
Pateicoties iniciatīvai, klimata izmaiņas veicinošā oglekļa dioksīda emisija samazināta par daudzumu, ko gadā rada 56 tūkstoši Japānas mājsaimniecību.
Tokijā dzelzceļš ir galvenais transporta līdzeklis, un lēmumam ir liela ietekme uz cīņu ar kaitīgajiem izmešiem. "Tokyu", kas nodarbina 3855 cilvēkus un nodrošina satiksmi ar tuvējo Jokohamas pilsētu, ir pirmais dzelzceļa operators, kas ir sasniedzis šo mērķi, bet nākotnē tam varētu sekot arī citi transporta uzņēmumi.
Japānā patlaban tikai apmēram piekto daļu elektroenerģijas iegūst no atjaunojamiem avotiem, un valsts pēc šī rādītāja būtiski atpaliek no citām ekonomiski attīstītajām valstīm.