"Tet" vēršas policijā
Februārī "Tet" Ventspilī vairāk nekā 300 adresēs konstatējis tam piederošā optiskā interneta tīkla bojāšanu un neatļautu izmantošanu, teikts uzņēmuma paziņojumā medijiem.
"Tet" apgalvo, ka tīkls tiekot izmantots "Balticom" pakalpojumu sniegšanai.
Šobrīd Valsts policijā nodoti iesniegumi par 13 adresēm, un tuvākajā laikā "Tet" vērsīsies policijā par pārējiem gadījumiem.
"Tet" policijā vērsies, jo uzskata, ka daudzdzīvokļu namu kāpņutelpās nelegāli tiekot pārgriezts "Tet" īpašumā esošā optiskā interneta vada pēdējais posms un tas tiekot pievienots "Balticom" tīklam.
"Tet" klientu aprūpes direktore Alla Krūmiņa paziņojumā medijiem norādīja, ka "konkurences cīņa telekomunikāciju nozarē vienmēr ir bijusi sīva, tomēr ar tik cinisku cita operatora infrastruktūras tīšu bojāšanu [..] saskaramies pirmo reizi".
"Tet" arī pauda, ka pakalpojuma saņemšanai nelegāli izmantotais kabelis būs jāpārvelk. "Savukārt pārtraucot nesaskaņoto un nelegālo infrastruktūras izmantošanu un atjaunojot "Tet" tīklu iepriekšējā stāvoklī, iedzīvotājiem ir risks palikt bez vienas no mūsdienu pamatvajadzībām – interneta piekļuves, kas joprojām ir īpaši nozīmīga attālinātajam darbam un mācībām," paziņojumā medijiem norāda "Tet".
"Balticom" gatavo atbildes paziņojumu policijai
"Balticom" prokūriste Anastasija Muižniece komentēja, ka uzņēmums ir nepatīkami pārsteigts "par "Tet" mēģinājumiem diskreditēt mūsu reputāciju".
"Balticom" norādīja, ka līdzīgus bojājumus savam tīklam esot "fiksējuši arī no "Tet" puses, un ir veiktas pārrunas ar uzņēmuma pārstāvjiem, lai problēmu atrisinātu mierīgā ceļā".
"Telekomunikāciju tirgū darbojamies jau 24 gadus un pirmo reizi saskaramies ar tik agresīvu klientu noturēšanas stratēģiju. Mēs kā uzņēmums saprotam, ka "Tet" ir grūti masveidā zaudēt savus abonentus Ventspilī. Tomēr no cilvēciskā viedokļa mums ir ļoti žēl mūsu klientu, kuri ir ievilkti jautājumu risināšanā ar policiju," pauda Muižniece.
"Šobrīd mēs gatavojam atbildes paziņojumus policijai, jo šobrīd "Tet" traucē mūsu tīkla darbību un atslēdz pakalpojumus mūsu klientiem. Mēs uzskatām, lai kādi strīdi izceltos starp uzņēmumiem, tiem nevajadzētu skart klientus un viņu izvēlētos pakalpojumus," norādīja "Balticom" pārstāve.