Tāpat katalogā pieejama informācija arī par kvalitātes zīmēm, kas izsniegtas ražotājam, kā bioloģiskās produkcijas sertifikāts, “Zaļā karotīte” un citi.
Centra valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Cimermanis pastāstīja, ka centrs sapratis, ka ir liels patērētāju pieprasījums – “ļoti daudzi cilvēki grib pirkt savējo, no saviem zemniekiem, kā viņi saka, un viņi grib zināt, no kurienes tas produkts ir cēlies”.
“Tieši darbā ar mājražotājiem mēs pārliecinājāmies, ka ļoti liela interese ir gan individuāliem pircējiem, gan restorānu, viesnīcu pavāriem, gan arī pašvaldību iepirkumu speciālistiem. Līdz ar to tas bija viens no lielajiem mērķiem - veidot satikšanās vietu, kur mēs liekam iekšā ražotājus, un attiecīgi mēģināsim vēl strādāt pie šīs kvalitātes shēmas,” stāstīja Cimermanis.
Nākamgad plānots ieviest arī starptautisku sertifikātu, strādājot ar šo sertifikātu, būs produktu izsekojamība, izcelsmes vietas fiksācija.
“Tas nozīmē, ka mums droši vien būs cilvēki, kas apmeklēs saimniecību, skatīsies līdzi”, jo ir gadījumi, kad var domāt - produkciju ražoja mājražotājs, bet izrādās, tā nav gluži no Latvijas, stāstīja Cimermanis.