Vectirāns atzina, ka pašlaik taksometru tirgū Latvijā ir vairākas problēmas, kas jārisina. Viena no tām ir taksometru licenzēšanas kārtība, kas ir nodota pašvaldību rokās. Taču tikai pusē pašvaldību ir izdoti noteikumi, kā jāveic taksometru pārvadājumi.
Tāpēc iecerēts ar regulējumu mainīt situāciju, licenzēšanu atstājot lielo pilsētu un četru plānošanas reģionu rokās.
Tāpat iecerēts jauns regulējums attiecībā uz vadītāju pielaides saņemšanu darbam šajā biznesā. Finanšu ministrija arī izstrādājusi grozījumus, kas paredzēs licences izdošanas atļauju vai aizliegumu saistībā ar taksometra pārvadātāja nodokļu nomaksu.
Tāpat, raugoties uz citu valstu, tostarp Igaunijas, pieredzi ar viedtālruņu pakalpojumu sniedzējiem, kas piedāvā arī nelicenzētu taksometru pārvadājumus, ministrija vēlas precizēt noteikumus, lai komersants varētu nodarboties ar pasažieru pārvadājumiem.
Grūti pateikt, vai iecerētie noteikumi sakārtos nozares lielākās problēmas, taču daudzas no tām gan, norādīja AS "Rīgas Taksometru parks" komercdirektore Anita Pakalniece. Viņa gandarīta, ka ir uzklausīts nozares viedoklis, jo līdzšinējā licenču izsniegšanas kārtība bija problemātiska.
Viņa gan atzīst, ka ar Satiksmes ministrijas rosinājumiem nevar aptvert visas problēmas. Taču tas, ka tiek uzliktas prasības automašīnu kvalitātei un autovadītāja sertifikācijai, ir solis uz priekšu.
Arī taksometru pakalpojuma firmas "Taxify", kas piedāvā atrast taksometru ar mobilās lietotnes starpniecību, Latvijas vadītājs Juris Krūmiņš pauž atbalstu jaunajiem izstrādātajiem noteikumiem. Kompānija sadarbojas ar licenzētiem taksometru vadītājiem Rīgā, pārbaudot viņu licences, autovadītāja apliecību, braukšanas stāžu un administratīvo pārkāpumu neesamību.