Uzņēmumā skaidroja, ka pāri par 50% “Groglass” produkcijas izmanto specializētas ierāmēšanas darbnīcas vairāk nekā 45 valstīs. Vīrusa izplatības apturēšanas noteikti ierobežojumu dēļ šīs darbnīcas vairumā gadījumu ir slēgtas un attiecīgi samazinājies pieprasījums pēc “Groglass” stikla.
Līdz starptautiskie tirgi atgūsies, “Groglass” turpinās izpildīt pasūtījumus no pietiekamiem jau saražotās produkcijas krājumiem. Uzņēmums šobrīd fokusēsies uz jaunu produktu attīstību un procesu optimizāciju.
Uzņēmuma vadība paredz, ka ražošana tiks atsākta rudenī.
“Groglass” šobrīd darbu turpinās aptuveni 50 darbinieki pārdošanas, loģistikas, pētniecības un attīstības komandās, kas strādās pie daudziem attīstības projektiem. Tas ļaušot uzņēmumam no krīzes iziet spēcīgākam – ar inovatīviem produktiem, ar piedāvājumu jaunos tirgos, ar optimizētiem un uzlabotiem darba procesiem.
““Groglass” ražošanas darbaspēka pagaidu samazināšana mums ļaus saglabāt darbības elastību un piemēroties krīzes neparedzamajos apstākļos, veiksmīgi atsākt jaudīgu ražošanu tad, kad situācija pasaulē būs stabilizējusies,” paziņojumā medijiem norādīja Aleksandrs Kelbergs, “Groglass” dibinātājs un valdes priekšsēdētājs.
KONTEKSTS:
“Groglass” ir ierāmēšanai un aukstuma uzglabāšanā izmantoto pretatspīduma un ultravioleto staru aizsargājošo stiklu ražotājs. “Groglass” produkti tiek izmantoti mākslas darbu saglabāšanai pasaules muzejos, tostarp Luvras muzejā Parīzē un Rijksmuzejā Amsterdamā, kā arī citos.
2018. gadā “Groglass” apgrozījums bija 16,4 miljoni eiro, bet peļņa – 2,5 miljoni eiro.