No kopumā 77 saņemtajām sūdzībām 26 bija par rēķiniem, sarunu izdrukām un tarifiem. Par elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitāti saņemta 21 sūdzība, bet par numura saglabāšanas pakalpojumu – 13.
Kopumā deviņas sūdzības 2012.gadā SPRK saņēmis par elektronisko sakaru pakalpojumu līgumiem, bet vienā gadījumā sūdzība bijusi par pakalpojuma nesniegšanu. Septiņas sūdzības bija saistītas ar dažādiem citiem jautājumiem saistībā ar elektroniskajiem pakalpojumiem.
Pārskats liecina, ka 44 sūdzības regulators pērn saņēmis par balss telefonijas pakalpojumu publiskajos mobilajos elektronisko sakaru tīklos, 19 – par piekļuvi internetam, astoņas – par balss telefonijas pakalpojumu publiskajos fiksētajos elektronisko sakaru tīklos, bet piecas – par televīzijas programmu izplatīšanas pakalpojumiem publiskajos elektronisko sakaru tīklos.
SPRK pērn saņēma 77 sūdzības par elektronisko sakaru pakalpojumiem, un tas ir par 24,7% mazāk nekā gadu iepriekš.
SPRK ir neatkarīga valsts iestāde, kas ir izveidota un darbojas, lai valsts regulējamajās nozarēs ‒ enerģētikā, telekomunikācijās, pastā, dzelzceļa transportā ‒ aizstāvētu sabiedrisko pakalpojumu lietotāju intereses un veicinātu sabiedrisko pakalpojumu attīstību.