Satiksmes ministrija ieceļ Latvijas Pasta padomi

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Satiksmes ministrija kā VAS “Latvijas pasts” akcionārs par uzņēmuma padomēs priekšsēdētāju iecēla “Pasta brokeru serviss” valdes locekli  Aigaru Vītolu, par padomes locekli – kādreizējo Latvijas Pasta darbinieku Andri Ikvildu, bet par neatkarīgo padomes locekli – bijušo baņķieri Andri Nātriņu, informēja Satiksmes ministrija.

Saskaņā ar Satiksmes ministrijas mājaslapā ievietoto sludinājumu tika saņemti 30 pieteikumi VAS “Latvijas pasts” padomes locekļu amatiem. Konkurss tika organizēts divās  kārtās, pirmajā – dokumentu atlase (darba pieredze, izglītība un sabiedrības attīstības redzējums),  saskaņā ar konkursa nolikumu. Uz otro kārtu tika uzaicināti pieci pretendenti, kuri pirmajā kārtā ieguva lielāko punktu skaitu.  

Aigars Vītols ieguvis profesionālo maģistra grādu uzņēmējdarbības vadībā Rīgas Starptautiskajā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolā. Šobrīd strādā par SIA “Pasta brokeru serviss” valdes locekli. Darba pieredze bijusi SIA Abonēšanas un piegādes  centrs “Diena” padomes priekšsēdētāja vietnieka amatā, VAS “Latvijas pasts” ieņēmis dažādus amatus, bijis valdes priekšsēdētājs, valdes loceklis, valdes padomnieks, Tehniskās vadības departamenta direktors.

Tāpat bijis SIA “Witraktor” projektu vadītājs, SIA “Buprocon” valdes loceklis, strādājis par SIA “MailMaster” un  SIA “Elektroniskais pasts” direktoru padomes locekli,  A/S “IT Latvija” padomes priekšsēdētāju,  AS “Latvijas Pasta pakalpojuma tīkls” direktoru padomes locekli, kā arī saimniecības daļas vadītāju, Latvijas Pasta filiāles Pasta norēķinu centra tehniskās daļas vadītāju.

Andris Ikvilds ieguvis maģistra grādu saimnieciskās darbības uzskaites un kontroles specialitātē Latvijas Universitātes Vadības fakultātē, kā arī Latvijas Valsts Universitātes Finansu un tirdzniecības fakultātē beidzis tirdzniecības ekonomista specialitāti. Esošā darba pieredze – Rīgas domes Plānošanas, iepirkumu un kontroles daļas galvenais eksperts finanšu jautājumos. Darba pieredze bijusi – valdes loceklis SIA “ElGoo Tech”, strādājis VAS “Latvijas pasts” dažādos amatos – Iekšēja audita un kvalitātes departamenta direktors, Iekšējā audita dienesta direktors, kontroles daļas vadītājs. Tāpat bijis AS “Paritate banka” galvenā grāmatveža vietnieks, A/S “Latvijas Unibanka” Iekšējā audita nodaļas vadītājs, galvenais grāmatvedis SIA “Creditreform”, vecākais inspektors Valsts finansu inspekcijā.

Andrim Nātriņam ir profesionālā maģistra grāds filozofijā, Latvijas Universitātē, doktoru studijas biznesa vadībā starpaugstskolu (Banku augstskola, Rīgas Starptautiskās ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolu, Stokholmas Ekonomikas augstskolu Rīgā) programmā. Esošā darba pieredze – Banku augstskolas Pētniecības direktors, kā arī valdes loceklis SIA “Komercdarbības un finanšu pētniecības aģentūra, nodibinājuma “Banku augstskolas biznesa un finanšu pētniecības centrs” valdes priekšsēdētājs. Darba pieredze no 1997. līdz 2006.gadam AS  “Latvijas Krājbanka” - valdes priekšsēdētājs, valdes loceklis, Latgales priekšpilsētas filiāles pārvaldnieks, starptautiskās filiāles pārvaldnieka vietnieks, Resursu pārvaldes Reģionālās attīstības daļas vadītāja vietnieks. Tāpat darba pieredze  AS “Rīgas apvienotā Baltijas banka” Reģionālās attīstības daļas vadītāja vietnieka amatā.

Jau ziņots, ka valsts sektors šopavasar sāka meklēt kandidātus darbam atjaunotajās valsts uzņēmumu padomēs. SM konkursā meklēja piemērotus cilvēkus darbam valsts AS "Latvijas pasts", valsts AS "Latvijas dzelzceļš", kā arī valsts AS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" padomē, liecināja SM mājaslapā pieejamā informācija.

Kandidātiem izvirzītas vairākas prasības, tostarp akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs, ekonomikā, vadībzinībās, tiesību zinātnē, inženierzinātnē, vismaz triju gadu profesionālā darba pieredze lielas kapitālsabiedrības (virs 100 darbinieku) valdes vai padomes locekļa amatā, nevainojama reputācija un citas.

Tāpat vēstīts, ka krīzes laikā likvidētās lielo valsts uzņēmumu padomes daļā kapitālsabiedrību darbu varētu atsākt pavasara beigās vai vasarā. Padomju atjaunošana notiek pēc Pārresoru koordinācijas centra ierosinājuma saskaņā ar Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācija jeb OECD rekomendācijām, lai vismaz lielajos valsts uzņēmumos uzlabotu to darbības pārraudzību.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti