Pēc viņa sacītā, pēdējo mēnešu laikā kravu pārvadājumi pa dzelzceļu sarukuši par piektdaļu, bet februārī pārvadāto kravu kritums apstājies un bijis 10% robežās. Pēdējo dienu operatīvie dati rāda, ka ik dienu LDz pieņem ap 2000 vagonu, "kas ir labs skaits", vērtēja Bērziņš.
Būtu labi, ja kompānija šādu apkalpoto vagonu skaitu saglabātu visa gada griezumā, taču ir jārēķinās, ka kravu pārvadājumu jomā ir "diezgan liela sezonalitāte", tāpēc kompānija ir piesardzīgi optimistiska par tālāko attīstību, atzina LDz šefs.
Bērziņš norādīja, ka kompānija strādā pie tā, lai situāciju uzlabotu. Viņš gan piebilda - nevēlas solīt, ka situācija uzlabosies, jo ir virkne apstākļu, kas ietekmē kravu pārvadājumus pa dzelzceļu, tostarp politiskā situācija, valūtas kursu svārstības un citi.
Runājot par neseno vizīti Krievijā, LDz šefs norādīja, ka tā bija iepriekš plānota, un tās laikā pārrunāti operatīvie jautājumi, tostarp tas, kā uzlabot kravu plūsmu. Bērziņam gan neizdevās tikties ar Krievijas dzelzceļa kompānijas vadītāju, taču šāda tikšanās esot plānota tuvākajā laikā.
Bērziņš teica, ka jāstiprina kravu pārvadājumi pa dzelzceļu iekšzemē. Patlaban tie veido 2% no kopējā pārvadāto kravu apjoma. "Redzam milzīgu potenciālu iekšzemes pārvadājumos," teica LDz šefs, atzīstot, ka būtu jāpārskata dzelzceļa pārvadājumu tarifi, un "mēs to izdarīsim".