Rīta Panorāma

Telefonintervija ar Dzintaru Urbančiku

Rīta Panorāma

Komponista Riharda Zaļupes "Z Atmosfēras"

Intervija ar Edvīnu Bērziņu

Sarūk «Latvijas dzelzceļa» pārvadāto kravu apjoms; grib attīstīt iekšzemes pārvadājumus

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 8 gadiem.

Valsts AS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) saredz milzīgu potenciālu kravu pārvadājumu pa dzelzceļu attīstībā iekšzemē, to intervijā Latvijas Televīzijas raidījumā "Rīta Panorāma" sacīja jaunais LDz valdes priekšsēdētājs Edvīns Bērziņš.

Pēc viņa sacītā, pēdējo mēnešu laikā kravu pārvadājumi pa dzelzceļu sarukuši par piektdaļu, bet februārī pārvadāto kravu kritums apstājies un bijis 10% robežās. Pēdējo dienu operatīvie dati rāda, ka ik dienu LDz pieņem ap 2000 vagonu, "kas ir labs skaits", vērtēja Bērziņš.
 
Būtu labi, ja kompānija šādu apkalpoto vagonu skaitu saglabātu visa gada griezumā, taču ir jārēķinās, ka kravu pārvadājumu jomā ir "diezgan liela sezonalitāte", tāpēc kompānija ir piesardzīgi optimistiska par tālāko attīstību, atzina LDz šefs.
 
Bērziņš norādīja, ka kompānija strādā pie tā, lai situāciju uzlabotu. Viņš gan piebilda - nevēlas solīt, ka situācija uzlabosies, jo ir virkne apstākļu, kas ietekmē kravu pārvadājumus pa dzelzceļu, tostarp politiskā situācija, valūtas kursu svārstības un citi.
 
Runājot par neseno vizīti Krievijā, LDz šefs norādīja, ka tā bija iepriekš plānota, un tās laikā pārrunāti operatīvie jautājumi, tostarp tas, kā uzlabot kravu plūsmu. Bērziņam gan neizdevās tikties ar Krievijas dzelzceļa kompānijas vadītāju, taču šāda tikšanās esot plānota tuvākajā laikā.

Bērziņš teica, ka jāstiprina kravu pārvadājumi pa dzelzceļu iekšzemē. Patlaban tie veido 2% no kopējā pārvadāto kravu apjoma. "Redzam milzīgu potenciālu iekšzemes pārvadājumos," teica LDz šefs, atzīstot, ka būtu jāpārskata dzelzceļa pārvadājumu tarifi, un "mēs to izdarīsim".

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti