Šanhajā var nopirkt Latvijā ražoto saldējumu

No 7.septembra Latvijas saldējums ir nopērkams Ķīnā – Latvijas vadošais piena produktu ražotājs „Food Union”  ir pirmais piena produktu ražotājs no Baltijas, kam izdevies iekļūt Ķīnas tirgū. Pirmais „ Ekselence” saldējuma popup veikals atvērts vienā no Šanhajas ievērojamākajiem iepirkšanās centriem „New World Dai Maru”, kuru dienā apmeklē apmēram 100 tūkstoši cilvēku.

„Tieši pirms trim mēnešiem kuģis ar Latvijā ražotu saldējumu pameta mūsu krastu un uzsāka ceļu uz Ķīnu. Šodien man ir gods un prieks sveikt šo kuģi un paziņot, ka pirmais Latvijas saldējuma „Ekselence” popup veikals Ķīnā ir atvērts,” atverot pirmo Ekselence saldējuma popup veikalu Ķīnā, uzrunā sacīja Normunds Staņēvičs, AS „Rīgas piena kombināta” (Food Union Group) valdes priekšsēdētājs. Viņš uzsvēra no biznesa partneriem gūto atbalstu un starpvaldību attiecību nozīmi šī projekta veiksmīgā realizācijā, kā arī izcilo darbu, ko paveica Latvijas un Ķīnas vēstniecības, Latvijas Zemkopības ministrija un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra.

Veikals būs atvērts katru dienu, tajā varēs iegādāties dažādu garšu „Ekselence Double” un „Ekselence” ģimenes saldējumu iepakojumus. „Ekselence Double” vidējā cena ir 5,3 EUR (38 RMB), savukārt „Ekselence” ģimenes iepakojums ir pieejams par 12,33 EUR (88 RMB). Vienlaikus „Food Union” ir atvēris arī „Nu Smoothie” zīmola tirdzniecības vietas piecos vadošajos un biežāk apmeklētajos lielveikalos Šanhajā — „Bao Shan”, „Zhong Huang Bai Lian”, „Wu Jiao Chang”, „Nan Jing” un „San Xin” —, kuros pieejams no dabīgām izejvielām ražotais saldējums „Nu Smoothie”.

„Food Union” pārstāvji norāda, ka „patērētāji Ķīnā kļūst aizvien prasīgāki, viņu gaume kļūst arvien smalkāka. Pircējs Ķīnā ļoti labi zina, kādi produkti veicina veselību visos vecuma un dzīves posmos. Un tieši šeit mums paveras iespēja iepazīstināt viņu ar Latviju — vienu no zaļākajām valstīm visā pasaulē — un popularizēt mūsu valsts tūrisma piedāvājumu, kultūras un lauksaimniecības tradīcijas, kā arī iespējas uzņēmējdarbībai un investīcijām Latvijā. Food Union stratēģiskā misija ir veicināt Latvijas un Ķīnas sadarbību ceļā uz izaugsmi un pieaugošu labklājību”.

“Es ar prieku sveicu „Ekselence” saldējumu Šanhajā, visenerģiskākajā no Ķīnas pilsētām. Šanhaja ir plaši pazīstama pēc tās tiekšanās pēc izcilības. Sens ķīniešu sakāmvārds saka, ka cilvēkiem ēdiens ir debesis, paradīze. Es ceru, ka ikviens Šanhajā nobaudīs Latvijas saldējuma „Ekselence” debešķīgo garšu, uzzinās vairāk par Latviju un apmeklēs mūsu skaisto zemi,” sacīja Ingrīda Levrence, Latvijas Republikas Ārkārtējā un pilnvarotā vēstniece Ķīnas Tautas Republikā.

Popup veikals un tirdzniecības vietas divus mēnešus darbosies izmēģinājuma režīmā, bet pēc tam „Food Union” komanda kopā ar „Bright Food Group” izstrādās produktu portfeli 2016. gada vasaras sezonai pārdošanai Šanhajas lielākajos iepirkšanās centros.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ekonomika
Ziņas
Jaunākie
Interesanti