"''Spodrība'' ir neapšaubāms līderis videi draudzīgu tīrīšanas līdzekļu ražošanā Latvijā, taču spēku apvienošana ar citu reģiona spēlētāju ļaus tam kļūt arī par reģionālo līderi. Mēs uzskatām, ka "Naujoji Ringuva" ir labākais partneris šim mērķim," pauda AS "Spodrība" valdes priekšsēdētājs Fridriks Ingi Fridrikssons.
Savukārt "Naujoji Ringuva" ģenerāldirektore Jurgita Žilvinskaite norādīja: ""Naujoji Ringuva" konsekventi īsteno savu stratēģiju, lai izstrādātu inovatīvus un videi draudzīgus produktus, kas prasa ievērojamus cilvēku un finanšu resursus. Apvienojot AS "Spodrība" un "Naujoji Ringuva" labāko praksi un resursus, varēsim kļūt par reģionālo līderi šajā jomā."
"Naujoji Ringuva" kļuvusi par 100% "Spodrības" kapitāldaļu īpašnieci.
Darījuma summu puses vienojušās neatklāt, aģentūrai LETA teica "Prudentia" valdes locekle Elina Morozļi.
Darījumu finansēja "Swedbank" Lietuvā.
KONTEKSTS:
AS "Spodrība" dibināta 1921. gadā un ir lielākais sadzīves ķīmijas, ķermeņa kopšanas, augu barības un dezinfekcijas līdzekļu ražotājs Latvijā, kura produkcija ieguvusi oficiālo "EU Ecolabel'' marķējumu. Uzņēmuma portfelī ir tādi zīmoli kā "Seal", "Eco", "Kastanis" "VITO" u.c. 2020. gadā uzņēmuma apgrozījums pārsniedza 8,2 miljonus eiro.
Savukārt uzņēmums "Naujoji Ringuva" dibināts 1920. gadā. Tas izstrādā un ražo mājas tīrīšanas un ķermeņa kopšanas līdzekļus, par prioritāti izvirzot videi draudzīgumu, dabiskumu un inovācijas. Uzņēmums attīsta sekojošus zīmolus: "Balanace", "Ringuva", "Smile", "Tindi". 2020. gadā tā apgrozījums pārsniedza 5 miljonus eiro.