Panorāma

Pierīgā deg meži

Panorāma

Vidzemē ceļu satiksmes negadījumā gājuši bojā trīs cilvēki

B.Rubesa amatā joprojām nav apstiprināta

Rubesu varētu neapstiprināt «Rail Baltica» projekta kopuzņēmuma vadītājas amatā

Uzņēmēju Baibu Rubesu, iespējams, neapstiprinās par Eiropas platuma sliežu “Rail Baltica” projekta kopuzņēmuma valdes priekšsēdētāju, liecina Latvijas Televīzijas raidījuma "Panorāma" rīcībā esošā informācija. Sarežģījumi radušies Lietuvas iebildumu dēļ.

Kopuzņēmuma padome no vairāk nekā desmit kandidātiem amatam bija izvēlējusies uzņēmēju Baibu Rubesu, kuru “Rail Baltica” projekta kopuzņēmuma vadītājas amatā bija jāapstiprina padomei.

Kopuzņēmuma valdes priekšsēža izvēlei bija piesaistīta personāla atlases kompānija, un kandidātu vidū bijuši atzīstami eksperti no dažādām valstīm. Rubesa atzīta par uzvarētāju. Pagaidām vēl notiek sarunas par līguma nosacījumiem.

Saskaņā ar "Panorāmas" rīcībā esošo informāciju lietuvieši iebilst arī par Rubesas atalgojuma apmēru, stingri uzstājot, ka 8000 eiro liela alga mēnesī ir maksimums.

Rubesa raidījumam sacīja, ka no komentāriem atturēsies. "Tas ir dialogs starp mani un padomi, es neko nekomentēšu," viņa noteica.

Transporta eksperts Tālis Linkaits norāda, ka ne pirmo reizi lietuviešiem ir atšķirīgs viedoklis no Latvijas un Igaunijas. "Es zinu, ka dažādas domstarpības ir bijušas, bet ļoti ceru, ka šīs atšķirības tiks novērstas," tā Linkaits.

 Matīss trešdien, 26.augustā, intervijā Latvijas Radio atzina, ka  Rubesa atzīta par labāko kandidāti, un viņš cer, ka vienošanos par līguma nosacījumiem panāks līdz oktobrim, kad jāsāk strādāt.  

Viņš atzina, ka pašlaik notiek sarunas par “atsevišķiem līguma nosacījumiem”, taču detalizētāk nekomentēja, vai sarunas ir par algu vai citiem jautājumiem. 

Triju Baltijas valstu kopuzņēmums "RB Rail" dibināts 2014.gada novembrī, tā pamatkapitāls ir 1,95 miljoni eiro. Šim uzņēmumam uzticēta "Rail Baltika" dzelceļa projektēšana, būvniecība un mārketings.

"Rail Baltica" projekts paredz Eiropas standarta platuma dzelzceļa līnijas izbūvi Baltijas valstīs. Latvijai tas izmaksātu 1,27 miljardus eiro, bet visās trīs Baltijas valstīs kopā - 3,68 miljardus eiro. Eiropas Komisija (EK) varētu līdzfinansēt vairāk nekā 80% no kopējām šī projekta izmaksām.

Saistītie raksti
1 komentārs
Tagat tā,
Rubesa ir īstā, jo degvielas cenu veidošanas ilgtermiņā izpratnei viņai nav līdzīgu, to atzīst gan Baku, gan Oslo.
Pievienot komentāru
Komentēt vari ar kādu no saviem sociālo mediju profiliem
Ekonomika
Ziņas
Jaunākie
Populārākie
Interesanti