Rīgas lidostā pasažieru kāpumu galvenokārt nodrošina «airBaltic»

Šī gada pirmajos deviņos mēnešos lidostā „Rīga” kopējais apkalpoto pasažieru skaits audzis par 16,8%, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn. Lielā mērā kāpums saistāms ar „airBaltic” izaugsmi.

Septembrī lidosta apkalpoja vairāk nekā 660 tūkstošus pasažieru. Tas ir kāpums teju par 16%, salīdzinot ar septembri gadu iepriekš.

Lidostas pārstāve Laura Karnīte to skaidroja ar diviem faktoriem. “Globālais skaidrojums ir tāds, ka visā pasaulē aviosatiksme strauji attīstās, pasažieru skaits pieaug visur,” pastāstīja Kartnīte.

Lidostas pārstāve Laura KarnīteKristaps Feldmanis

    Savukārt otrs iemesls saistīts ar „airBaltic” darbu: “Krietni vairāk nekā 50% lidostas tirgus aizņem mūsu nacionālā aviokompānija „airBaltic”, kura šobrīd ļoti veiksmīgi ievieš savu attīstības stratēģiju, gan papildinot floti ar jaunajām „Airbus” lidmašīnām, gan arī veidojot pasažieriem interesantu galamērķu tīklu. Tā visa rezultātā viņi spēja piepildīt šīs jaunās lidmašīnas, kuras ir lielākas nekā vecās. Un tas, protams, ietekmē mūsu pasažieru skaitu.”

    “Bet ne tikai „airBaltic” ir pasažieru pieaugums. Arī pārējās aviokompānijas, kuras strādā lidostā, visas, kā liecina mūsu statistika, ir strādājušas ar lielākiem vai mazākiem, bet ar plusiem,” piebilda lidostas pārstāve.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Ekonomika
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti